    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki laptop mam kupić?
    Date: Fri, 29 May 2009 22:00:30 -0400

    On Sat, 30 May 2009 01:05:31 +0200, vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>
    wrote:

> [...]
    .googlegroups.com...

    >Teraz taka moda - ludzie kupują laptopy po to żeby stały na biurku

    nie wiem z jakimi ludzmi masz doczyneinia, ale to nie jest juz moda.
    dinosaury w postaci szafy pod biurkiem w dobie urzadzen przenosnych
    ida w przypadku przecietnego usera powoli do lamusa. nie widze
    najmniejszego powodu, zeby nie moc pracowac w photoshopie na laptopie.
    znam architektow, ktorzy dziergaja w CADach, programach do aminacji,
    ktore kiedys wymagaly kart graficznych po kilka tysiecy dolarow, coraz
    czesciej filmy, z dystrybujcja kinowa montuje sie w final cut, czy
    avidzie na macbookach.
    poza tym jakos photoshop nie jest na pierwszym miejscu listy wymaagan,
    wiec nie wygkada na to, zeby pytek byl jakims hardcorowym
    uzytkownikiem. diablel lezy w szczegolach, ale zaden z was nie zadal
    pytan o dokladne wymagania.

    >Oczywiscie to że za te pieniądze mozna kupic 2x lepszego peceta w wiekszosci
    wypadków niema
    >znaczenia - 'chce laptopa i juz', a pozniej zaczynają sie jęki ze gry słabo chodzą,
    niema mozliwosci
    >rozbudowy, niewygodnie sie pisze, bola nadgarstki, ma mały ekran i tak dalej...

    o grach na razie nic nie pisal, a to sa jego pieniadze i jego
    nadgarstki. jak go beda bolec to sobie dokupi klawiature. chce miec
    laptopa. dalczego chcecie go zniechecic. to bedzie jego doswiadczenie.

    >Jedyne usprawiedliwienie kupna laptopa to to ze ktos naprawde potrzebuje mobilnego
    komputera -
    >jezdzi w delegacje,

    nie. wyobraz sobie, ze moze jedyne miejsce jakie ma w wynajmowanym
    pokoju to fotel albo kanapa, a dostep do wifi ma w ogrodku przed
    domem, albo w kafei na rogu.

    >jest na studiach itd. reszta 'powodów' to zwykłe banialuki - moda...

    banialuki to ty opowiadasz. wystarczy kaprys uzytkownika.
    na jakiej podstawie krytykujesz jego wybor? czy zadal pytanie o to,
    czy powinien kupic stacjonarny czy laptopa? nie. nie zadal. zapewne
    zastanawial sie co bedzie lepsze w jego systuacji, dluzej niz ty i
    wybral laptopa. nie kazdy musi myslec w formacie skrzynki metalowej, a
    odrobina tolerancji nigdy nie zawadzi. nawet jesli to jest moda. tobie
    nic do tego. <rs>