  • Data: 2017-10-20 13:12:51
    Temat: Re: jaki router wifi?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-20 o 00:22, Bolko pisze:

    > i z obsługą jumbo frame koniecznie :)

    Może być, chociaż u siebie nie zauważyłem różnicy na plus, a raczej przy
    włączonych jf transfer na minus.

    > a na poważnie to ja bym powiedział że standard AC ma sens.

    Pod warunkiem, że urządzenia po odbydwu stronach mają AC, a nie tylko
    router AC, a komputery zwykłe N300 na 2.4 GHz :-)

    > sam w mieszkaniu kułem podłogę żeby kabel pod NAS-a puścić
    > żeby było szybciej
    > ale jak przychodzi co do czego i tak wole po wifi
    > pchać zdjęcia czy filmy bo mi się z kablami
    > nie chce już bawić

    Zupełnie odwrotnie niż u mnie. Przez WiFi tylko smartfony się łączą.
    Komputery, NASy, playery sieciowe itp. mają wetkniętą wtyczkę gigabit i
    jest spokój. Mieszkam w bloku. Ostatnio - odkąd UPC masowo wprowadziło
    urządzenia z 5GHz, to nawet na 5GHz muszę co chwilę bawić się z
    dobieraniem kanału, żeby jakoś w miarę działało. Na 2.4 GHz to już od
    lat można sobie najwyżej maila odebrać/wysłać, bo pasmo jest tak
    zaśmiecone, że nic więcej nie ma sensu na WiFi, szkoda nerw. No i po co
    niepotrzebnie się dodatkowo napromieniowywać, jeśli kablem idzie
    szybciej i zawsze stabilnie.