  • Data: 2019-02-15 23:23:36
    Temat: Re: jasno kremowy osad na korku wlewu oleju silnikowego
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > I znów nie wiem "zobacz czy nie paruje".
    > Ma parować czy ma nie parować? :-)

    a sprawdź sobie :)

    Po tych 20km zgaś silnik, odkręć korek wlewu oleju (najlepiej w nocy)
    przyświeć latarką i zobaczysz czy idzie para z silnika. Będzie szła.

    > Nie rozumiem co piszesz. Jak są małe przedmuchy to widać spaliny
    > jak z wydechu? Napiszcie jak krowie przy rowie, bo piszecie jak
    > mechanik do mechanika a nie jak mechanik do laika :-))

    bo ja myszką piszę i mi się nie chce rozpisywać ;)

    Jeśli już ręką czujesz powiew jak z suszarki do włosów to silnik ma
    duży przedmuch.

    > No i znowu: no drgania się zmienią bo przecież obroty się zmienią.

    ale nie mówię o częstotliwości drgań tylko o amplitudzie dmuchania w
    palce. Powoli kręcisz przepustnicą, obroty rosną i masz sinusoidę
    szczyty i doliny.

    > Poświecę i co dalej? Na co patrzeć? Kiedy dobrze a kiedy
    > niedobrze? :-)

    Patrzeć na ilość spalin po przygazówce.

    Nic ci się tam nie dzieje. Jakbyś miał zawaloną majonezem pokrywę
    wałków rozrządu, bagnet to można się martwić.

    jak masz jeszcze wątpliwości to posłuchaj wykładziku profesora

    https://www.youtube.com/watch?v=-vnACF3eGqI

    Sprawdz termostat i sprzegło wiskotyczne czy nie wychładzają silnika.
    Ma być 90st.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer