  • Data: 2017-12-22 09:55:00
    Temat: Re: jeden generator liczb losowych do testowania drugiego?
    Od: "AK" <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał:

    > [...]
    > j/w: grzecznie ,milcze :)
    > Ok, rozumiem. Ale ja mam góra podstawową wiedzę statystyczną.

    No i co z tego? Porzadnie "zalapales" temat i mysle ze niedlugo staniesz sie
    specjalista w tej
    domenie :)

    > No może trochę więcej niż trochę ;-) Zaniepokoiło mnie to że dobre generatory
    > nie przechodzą testu urodzinowego w dieharder i pociągnąłem temat.

    Tu tez mi sie podoba, ze nie potratowales "aksjomatycznie" tzw standardow :)
    Zarowno biblioteki kompilatorow nie sa doskonale jak i inne "standardy".
    Pisza je zwykli (tacy sami) jak my ludzie.
    Bardzo czesto (ostatnio juz wylacznie:) spotykam postawe ze to co z USA to jest
    _bezwzglednie_ doskonale, a to co nasze (polskie) to z zasady beee.
    Tymczasem w dziedzinie szeroko pojetej inz.programowania akurat Europa historycznie
    ma wiekszy dorobek i nie mozna miec idiotycznych kompleksow.
    Pisze to bardzo ceniac USA (o wiele bardziej niz... Kur...rope - szczegolnie
    pragmatyzm USA)
    i.. swiadomie "zbaczam" z tematu aby kolejny raz "wlozyc kij w mrowisko"...

    > Dzięki, ale tu nie ma nic zaawansowanego. Są trzy wzory z definicji
    > na dużej precyzji.

    Nie o to chodzi jak zaawansowane matematycznie/merytorycznie jest zagadnienie.
    Chodzi o Twoj sposob podejscia do tematu. Nie "fanatyczny/uczuciowy" lecz
    taki stricte inzynierski/profesjonalny.
    Dzis coraz rzadszy nie tylko w usenecie lecz i w "normalnej" zawodowej
    rzeczywistosci.

    AK