  • 21. Data: 2009-11-25 11:31:53
    Temat: Re: jeszcze o supporcie w netii
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 08:20:45 +0100, K napisał(a):
    /.../
    > nie, ale mam pytanie do tych co sie przeniesli: jak chcecie inwestycyjny
    > na 500k pln i potrzebujecie zaswiadczenie o niezaleganiu z zusu, to co
    > robicie? banki honoruja zaswiadczenie w cyrylicy?

    Jaka cyrylica w Wilnie ROTFL????
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 22. Data: 2009-11-25 14:03:08
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    y>>

    > Tylko że jabber na tasku padł i nikogo to nie obchodzi :P

    jest to element usługi dostępu do internetu firmy TASK? nic takiego nie wiem

  • 23. Data: 2009-11-25 14:03:55
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

    > łooooo. no to tragedia! nikt nie powinien kupować od nich łącza, bo
    > jabber nie działa !

    Dobrze wiedzieć bo ja nawet nie wiedziałem do teraz co to jest jabber, nie
    mówiąc że jest coś takiego jak "jabber na tasku". Teraz już wiem, co nie
    zmienia faktu że do niczego mi to.

  • 24. Data: 2009-11-25 14:05:08
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > To faktycznie masz pojęcie :) polecając TASK , ale coż :) , Netia jaka

    Jeśli przez 3 lata suma czasu awarii nie przekroczyła godziny, a reakcja na
    telefon jest natychmiastowa (pytanie-odpowiedź-naprawa) to czego chcesz
    więcej?

    że lizaczka nie dają. Fakt TP i Netia daje ładniejsze reklamówki.
    Jest wolny rynek dla każdego coś dobrego.

  • 25. Data: 2009-11-25 14:06:02
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > sprawnie . Jeśli chodzi zaś o ceny , to co się dziwić Gdyby Netia miała
    > tyle unijnej kasy też by była w cenie Tasku :)

    To nie moja sprawa. Jeśli tak jest - przynajmniej odzyskuje tak niewielką
    część złupionych mi pieniędzy w podatkach

  • 26. Data: 2009-11-25 14:07:07
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Ja również nie , pod warunkiem że nie masz potrzeby udostępniania treści
    > do TP Netu ,

    Mam TP Net (iDSL) i pobieranie z mojego serwera w TASK zawsze idzie na maxa.
    o co chodzi?

    Jeśli wziąłeś opcję z ograniczonym wyjściem na TP Net to czego oczekujesz?

  • 27. Data: 2009-11-25 14:08:10
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > ależ ja bardzo chętnie bym się spotkał i porozmawiał. handlowca mam
    > bardzo rzeczowego (pierwszy raz w całej historii współpracy z netią),

    w TASKu o ile wiem nie ma "handlowców". Może to jeden z wielu powodów
    niższej ceny za to samo.

    Mi "mili handlowcy" nie są potrzebni do szczęścia, wręcz przeciwnie zwykle
    mnie wk...ją

  • 28. Data: 2009-11-25 14:08:43
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > treści czy serwerów gier ?

    Nie widze problemu jeden gość miał u mnie serwer gier. działało idealnie.

  • 29. Data: 2009-11-25 15:29:04
    Od: Tomasz Winiarski <t...@f...elblag.pl>

    K pisze:
> [...]
    > stronie i że rano ktoś przyjedzie. 15 minut później telefon że z uwagi
    > na SLA, pracownik ericssona przyjedzie jednak jeszcze dziś. po ok.
    > godzinie i wymianie konwertera okazuje się jednak że to nie wina
    > konwertera, więc technik pojechał szukać problemu gdzie indziej. o 2.20
    > sms z informacja o usunięciu awarii. niestety akurat jesteśmy w trakcie
    > negocjacji cen i zwiększenia przepustowości i tu akurat netia jest
    > zauważalnie droższa od tasku wiec najprawdopodobniej i tak się
    > rozstaniemy, ale i tak duże brawa za czas reakcji. rzecz się działa w

    Ja mam jedno zastrzeżenie .... nawet looking glass nie działa poprawnie....

    pozdrawiam

    --
    Tomasz Winiarski
    Jabber: tomekwin at jabber.org
    mail: inactive user

  • 30. Data: 2009-11-25 19:16:47
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    Tomasz Winiarski pisze:

    > Ja mam jedno zastrzeżenie .... nawet looking glass nie działa poprawnie....
    >
    > pozdrawiam

    TA bgp nie dział dobrze , ale reszta ok , zgadzam sie