  • Data: 2020-02-25 18:59:54
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik j...@j...org ...

    > A rozjeżdżanie człowieka na chodniku w miejscu, gdzie nie mają prawa
    > pojawić się samochody to...?

    Please, nie zmieniaj tematu...
    Masz zle zaparkowany samochód (czyli jakies błahe przewineinie w PoRD) i
    goscia ktory robi z siebie meczennika probujac własnym ciałem zablokować
    wyjazd tego samochodu.
    Lekkie dotkniecie rozciaga do "potracenia".
    Ty twierdzisz, ze wobec tego przewinienia przysługuje zatrzymanie
    obywatelskie i argumentujesz ze to taka sama sytuacja jak w przypadku
    kradziezy paliwa gdzie złodzieja łapiesz na gorącym uczynku...

    No please, a gdzie tu sens, a gdzie finezja? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,