  • Data: 2014-08-25 14:12:26
    Temat: Re: kamizelki odblaskowe obowiązkowe dla pieszych
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem nadzieję, że na tej grupie będzie trochę więcej konkretów niż
    manipulacji...

    W dniu 23.08.2014 o 22:03 t-1 <n...@n...pl> pisze:

    > Wchodzi właśnie obowiązek noszenia przez pieszych na drogach poza

    31 sierpnia

    > terenem zabudowanym
    > kamizelek odblaskowych,

    Nie kamizelek odblaskowych tylko "elementów odblaskowych w sposób widoczny
    dla innych uczestników ruchu". To dość istotna różnica.

    > pod karą mandatu do 500zł.

    Jak za złamanie wielu innych przepisów dla których nie określono
    konkretnej kwoty mandatu.

    > Korzyść podwójna, dla dostawców kamizelek oraz budżetu.

    I znów uparcie "kamizelek"...

    > Wprowadzenie obowiązku chodzenia lewą stroną drogi nie przyniosło by
    > takich profitów.

    Art. 11 p.2 zlikwidowali?

    > Chociaż z drugiej strony jakim idiotą trzeba być, by w nocy iść prawą
    > stroną drogi w ciemnym ubraniu.

    Gdyby nocne chodzenie w kamuflażu groziło tylko śmiercią dla chodzącego to
    byłbym przeciwny jakimkolwiek obowiązkom. Ale cichociemny zagraża nie
    tylko sobie ale i innym uczestnikom ruchu i naraża kierowców na
    nieprzyjemne doznania.

    --
    SW3
    ----