    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kara za spóźniony przegląd
    Date: Sat, 29 Oct 2016 17:25:50 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <nu87j7$rib$5@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <nu8cmi$1bv$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <nuauql$5j4$4@node1.news.atman.pl>
    <580a480c$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <nudtdj$b7u$1@node2.news.atman.pl>
    <580df15e$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
    <nulau5$msg$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nuvp1c$l82$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>

    > Nie. Na PiS zagłosowało ledwie 19% uprawnionych. PiS wygrał dzięki
    > nieglosującym albo wybierającym dziwne partie, które rozproszyły tylko
    > głosy.

    To może jednak to jest wina ludzi z tychże partii, że nie potrafią się
    jakoś do kupy zebrać?
    Przecież PIS też startował jako koalicja i wygrał na tym.

    > [...]
    >
    > I przez takich jak Ty PiS wygrywa mając do dyspozycji twarde 19%
    > elektoratu, które do wyborów pójdzie zawsze.

    Wiesz, na LSD też kiedyś głosowało tyle, a nawet więcej i też mówili że
    to twardy elektorat.
    A jednak ludzie zmądrzeli, albo zmiękli i teraz mają poparcie w
    granicach błędu statystycznego.

    > Przecież to PO zlikwidowało większość fotoradarów!

    Tak, rzutem na taśmę, jak stryczek już wisiał na szyi.
    Za długo na świecie żyję, żeby się nabierać na takie tanie wyborcze
    chwyty, patrzę na całokształt, a pamięć mam jeszcze dobrą.

    A wobec OZE byli przeciw do samego końca swoich rządów - też to było
    przegięcie.