-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!enother.net!enother.net!enother.net!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: kara za spóźniony przegląd
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@l...net>
<nu5u3e$4ru$1@dont-email.me>
<X...@1...0.0.1>
<nu6no2$jhv$1@sunflower.man.poznan.pl>
<3...@g...com>
<nu780t$sai$1@node2.news.atman.pl>
<58076297$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<2xqyhsg413fu.117tj0xakulw4$.dlg@40tude.net>
<X...@1...0.0.1>
<nu87j7$rib$5@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<nu8cmi$1bv$2@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<nuauql$5j4$4@node1.news.atman.pl>
<580a480c$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
<nudtdj$b7u$1@node2.news.atman.pl>
<580df15e$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>
<nulau5$msg$2@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<5813367a$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<nuvp5q$l82$2@node2.news.atman.pl>
<5813789c$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Date: Wed, 2 Nov 2016 08:07:17 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5813789c$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 11
Message-ID: <581990a5$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83-238-224-67.adsl.inetia.pl
X-Trace: 1478070437 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5157 83.238.224.67:56136
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2204
X-Received-Body-CRC: 1920549658
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2591228
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-10-28 o 18:11, J.F. pisze:
> Ale bardzo jestem ciekaw, co oni kombinuja, ze im tak zalezy na
> sparalizowaniu TK.
Ordynacja wyborcza jak sądzę - ale to nie na ta grupę :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.16 08:23 Shrek
- 08.11.16 00:20 Przyjazny
- 08.11.16 04:01 Budzik
- 08.11.16 10:17 masti
- 08.11.16 19:01 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=