  • 11. Data: 2011-09-23 09:20:41
    Temat: Re: kasztan i wgniotka
    Od: kkk <m...@g...com>

    Miasto powinno zachowującemu się tak bezczelnie kasztanowi odebrać
    prawko! I to bezterminowo!

  • 12. Data: 2011-09-23 10:33:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Osoby kupujące świątynie na kołach za cały majątek powinny je
    > ubezpieczać a pretensje o uszkodzenia parkingowe kierować do siebie.

    Ale on jechal, nie parkowal. Jest szkoda, powinno byc odszkodowanie,
    zarzadca drogi tez powinien byc ubezpieczony. Nie ma znaczenia, czy ktos
    codziennie woskuje i poleruje swoj samochod, czy myje tylko szyby, a
    calosc raz na rok (jak ja;-)). Nikt zarzadcy drogi nie kazal sadzic
    drzew przy drodze. Co to wogole za pomysl, zalet zadnych, klopotow od
    cholery.
    Jak walnie galaz i zrobi mu "cabriolet", to tez mu powiesz o swiatyni na
    kolach?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2011-09-23 10:47:18
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-22 22:46:18 +0200, venioo <p...@o...eu> said:

    > Dzisiaj jadac przez miasto spadl mi na dach kasztan.

    Czym ten kasztan jechał?

    > Pytanie filozoficzne

    No...
    ;>

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-09-23 11:14:36
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-23 09:09, !sp pisze:

> [...]
    > Osoby kupujące świątynie na kołach za cały majątek powinny je
    > ubezpieczać a pretensje o uszkodzenia parkingowe kierować do siebie.

    Czyżby? A tak poza głową to wszystko OK?

    --
    MZ

  • 15. Data: 2011-09-24 20:55:05
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "venioo" <p...@o...eu> wrote in message
> [...]
    > sie przerazilem. Na parkingu sprawdzilem - jest wgniotka.
    > Pytanie filozoficzne, bo samochod smiesznej wartosci, ale gdyby byl drogi
    > to bym sie zdrowo wk..l. I teraz:
    > Czy mozna od miasta ubiegac sie jakiegos odszkodowania na naprawe szkody?
    > (wiem wiem - nie da sie udowodnic, bo z kasztanem w rece nie przyjde du
    > UMiG :))
    > Cala dluga aleja kasztanowcow przez srodek miasta.
    > Czy miasto powinno w takim przypadku jakos zabezpieczyc droge np. scinajac
    > galezie nad nia? Albo rozciagnac jakas siatke?

    Były strzały w trzeciej minucie?

    hk

  • 16. Data: 2011-09-24 22:36:12
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-24 20:55, Heinzkalter pisze:

    > Były strzały w trzeciej minucie?
    >
    > hk

    A umiesz poprawnie skonfigurowac czytnik?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 17. Data: 2011-09-25 15:08:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-09-22 22:46, venioo wrote:

> [...]
    > przyjde du UMiG :))
    > Cala dluga aleja kasztanowcow przez srodek miasta.

    Jeśli auto byłoby w stanie do kasacji, to myślę ze wskazywało by to na
    winę leżącą po stronie bezwzględnego *szrotówka* kasztanowcowiaczka.

    --

    memento lorem ipsum

  • 18. Data: 2011-09-25 17:16:49
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-09-23 10:33, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Jak walnie galaz i zrobi mu "cabriolet", to tez mu powiesz o swiatyni na
    > kolach?

    Bez jaj - spadająca gałąź nie mieści się w "normalnej eksploatacji"
    drzewa. Spadające na jesieni kasztany tak, srające ptaki takoż i
    zarządca nie ma specjalnie możliwości temu zapobiec.

    Shrek.

  • 19. Data: 2011-09-25 18:35:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 17:16:49 +0200, Shrek napisał(a):
    > Bez jaj - spadająca gałąź nie mieści się w "normalnej eksploatacji"
    > drzewa. Spadające na jesieni kasztany tak, srające ptaki takoż i
    > zarządca nie ma specjalnie możliwości temu zapobiec.

    Moze nie sadzic kasztanow przy drogach, sciac, albo ominac przy prowadzeniu
    drogi. Moze droge zamknac na czas opadania, albo pracownikow zieleni
    miejskiej wyslac do oberwania, tak jak ich wysyla do wyciecia starych
    galezi :-)
    A co bedzie jak taki kasztan szybe zbije ?

    J.

  • 20. Data: 2011-09-25 19:05:58
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    > A umiesz poprawnie skonfigurowac czytnik?
    >
    > --
    > venioo
    > GG:198909

    Ja mam poprawnie - to ty masz problemy z czytaniem.
    Obesraleś sie co?

    hk