  • 21. Data: 2011-09-25 22:46:23
    Temat: Re: kasztan i wgniotka
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-09-25 19:05, Heinzkalter pisze:

    > "venioo" <p...@o...eu> wrote in message

    > Ja mam poprawnie - to ty masz problemy z czytaniem.
    > Obesraleś sie co?
    >
    > hk

    Zamiast dalej prezentować żenująco niski poziom lepiej wyłącz cytowanie
    sygnaturki i poprawnie ustaw swoją.

    --
    venioo
    gg:198909

  • 22. Data: 2011-09-25 22:48:49
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-09-25 18:35, J.F. pisze:

    > Moze nie sadzic kasztanow przy drogach, sciac, albo ominac przy prowadzeniu
    > drogi. Moze droge zamknac na czas opadania, albo pracownikow zieleni
    > miejskiej wyslac do oberwania, tak jak ich wysyla do wyciecia starych
    > galezi :-)
    > A co bedzie jak taki kasztan szybe zbije ?

    Wlasnie stad moje pytanie. Galezie mozna wyciac, albo nad droga zalozyc
    siatke ochronna.
    Jednakze wiekszosc wypowiedzi tutaj prezentuje (niestety) poziom, lekko
    mowiac, mierny.

    Pzdr

    --
    venioo