  • Data: 2016-07-23 21:56:06
    Temat: Re: kiedy zacznie...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    widzisz, jesteś doskonałym przykładem na naszą kłótnię z
    Mandziejewiczem... nie wiesz o co chodzi, a zabierasz głos...
    nie chcę Cię obrażać, ale przecież była nagonka na odebranie
    bezterminowości prawom jazdy... to już niedługo... ciekawi mnie tryb
    odbierania praw jazdy, czy będą usadzali na placu czy może już u lekarza?