    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Tue, 2 Sep 2014 13:05:31 -0700 (PDT)
    Subject: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    From: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 2. September 2014 21:45:14 UTC+2 schrieb mt:
> [...]
    paluszki. Zadne tam baterie dedykowane.

    jest 2 - 3 razy wieksza od ladowarki do dedykowanych akku , kosztuje tez ok 150 zl i
    wiecej. Po cholere to targac?

    jakiegokolwiek pojecia , nie potrafiacy przyzwoicie fotografowac staraja sie
    doradzac.

    > Poka� w kt�rym miejscu doradzam aparat na paluszki? Sam jestem �wiadom,
    >
    > �e dedykowane aku jest lepsze, prostuj� po prostu twoje brednie o aku w
    >
    > okolicach 2Ah w kompaktach.
    >

    > --
    >
    > marcin

    debilizm jest nieuleczalny.

    gdzie ja pisze , iz kompakty maja 2 mAh ?

    kompakty maja mniejsza pojemnosc akku, a urzadzenia do ladowania paluszkow sa tej
    samej wielkosci jak dla aparatow wymagajacych wiekszej pojemnosci baterii . tzn tym
    bardziej nieuzasadnione jest stosowanie dla malych aparatow akku AA , gdyz wymagaja
    one takich samych urzadzen co aparaty wieksze, tzn. atut kompaktowosci wobec
    wielkosci niezbednych akcesoriow traci na znaczeniu.

    w kompaktach najczesciej uzywa sie jako wizjera monitora , a wiec i zuzycie pradu
    jest stosunkowo duze
    , tym wieksze znaczenie ma wieksza wydajnosc pradowa dedykowanych ogniw.

    jezeli jednoczesnie jestes zdania , ze lepsze sa dedykowane baterie i oponujesz tzn.
    ze masz niewykrystalizowane poglady.
    A jesli sa one niewykrystalizowane , tzn. , ze piszesz co ci slina na jezyk
    przyniesie - bez idei przewodniej - ot tak by sie klocic. ale ze swojej opryskliwosci
    jestes tutaj znany.