  • 41. Data: 2014-09-04 14:02:28
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-09-04 13:56, XX YY pisze:

    > masz wyjatkowo mendowata nature.
    > zajmij sie soba .
    >
    > to jest forum fotograficzne

    Tak, to jest grupa dyskusyjna o fotografii, na której regularnie robiłeś
    syf, myślisz że już nikt nie pamięta? Na Optyczne też jeszcze leżą twoje
    brednie i chamskie odzywki, gdzie występowałeś jako "fotoamor". Gdyby na
    usenecie były bany to i tutaj już byś go dawno dostał, więc nie rób z
    siebie poszkodowanego świętoszka ciulu.

    --
    marcin

  • 42. Data: 2014-09-04 14:15:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 4. September 2014 14:02:28 UTC+2 schrieb mt:

    > Tak, to jest grupa dyskusyjna o fotografii, na kt�rej regularnie robi�e�
    >
    > syf, my�lisz �e ju� nikt nie pami�ta? Na Optyczne te� jeszcze le��
    twoje

    > brednie i chamskie odzywki, gdzie wyst�powa�e� jako "fotoamor". Gdyby na
    >
    > usenecie by�y bany to i tutaj ju� by� go dawno dosta�, wi�c nie r�b z
    >
    > siebie poszkodowanego �wi�toszka ciulu.
    >

    > --
    >
    > marcin

    jak kazdej mendzie nienawisc do czlowieka przeslania zdolnosc myslenia. grunt to
    siac nienawisc.
    nawet w tym watku nie potrafiles komus udzielic rzeczowej , uprzejmej odpowiedzi bez
    odsylania go do okulisty.
    to typowe dla takich mend jak ty.
    zwykly burak .

  • 43. Data: 2014-09-04 14:40:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Akumulator_litowo-jonow

    one sa stosowane w dedykowanych akkus.
    pojemnosc 2 razy wieksza ( dotyczy to takze li-po) niz akumulatorkow AA ,ktore sa
    Ni-Mh.
    Zaden powerbank nie jest w stanie dostarczyc tyle pradu co one z tej samej objetosci/
    ciezaru .

    Baterie AA - roznie z tym bywa, wielokrotnie dostrczaly mniej pradu niz to wynikalo z
    opisu. Podejrzewam , ze w Polsce trafia do obrotu sporo baterii falszowanych , ewtl.
    regenerowanych . te niemarkowe sa najczesciej wyrzuconym pieniadzem.

  • 44. Data: 2014-09-04 15:40:14
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-09-04 14:15, XX YY pisze:

    > jak kazdej mendzie nienawisc do czlowieka przeslania zdolnosc myslenia. grunt to
    siac nienawisc.

    Po prostu przypominam twoje "dokonania" tutaj, o których zdajesz się nie
    pamiętać.

    > nawet w tym watku nie potrafiles komus udzielic rzeczowej , uprzejmej odpowiedzi
    bez odsylania go do okulisty.
    > to typowe dla takich mend jak ty.

    Zacytuj, w którym miejscu tego wątku odsyłam kogoś do okulisty, potrafisz?

    --
    marcin

  • 45. Data: 2014-09-04 16:12:01
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-09-04 14:40, XX YY pisze:

    > Zaden powerbank nie jest w stanie dostarczyc tyle pradu co one z tej samej
    objetosci/ ciezaru .

    Power bank nie ma dostarczać tyle samo prądu z tej samej objętości/masy
    tylko jego zadaniem jest bycie dodatkowym źródłem zasilania w sytuacji
    gdy nie ma się dostępu do innych źródeł prądu. Każdy, kto na dłużej niż
    2 dni jedzie gdzieś w głusz potrafi docenić zalety takiego urządzenia.
    Z takiego urządzenia można spokojnie ze 2 razy doładować do pełna
    telefon i dodatkowo ze 3 razy do pełna aku w przeciętnym kompakcie a
    kosztuje tyle co jedno dodatkowe aku do aparatu:
    http://www.hurt.com.pl/mobilna-bateria-power-bank-ex
    treme-style-epw10-10000mah,p13134.html

    --
    marcin

  • 46. Data: 2014-09-04 16:40:02
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-04 13:46, mt pisze:

    > 4 ogniwa AA to 10Ah przy 1,2V bądź 2,5 Ah przy 4,8 V, przeciętne aku w
    > małym kompakcie to około 700-900 mAh, policz sobie ile byś musiał kupić
    > dodatkowych aku do aparatu, żeby mieć podobną wydajność i ile to będzie
    > kosztować. Poza tym z power banku można doładować aparat, telefon,
    > odtwarzacz mp3 czy co tam się chce. To, że ty nigdy nie byłeś bez źródła
    > prądu dłużej niż jeden dzień nie znaczy że każdy tak ma. Power banki są
    > nie tylko na AA ale i też z wbudowanymi ogniwami. Za niecałe 90 zł
    > dostajesz 10 Ah na 3,7 V, to jest jakieś 10 aku w kompakcie. Ile będzie
> [...]

    Koncz Wasc - wstydu oszczedz...

    Gosc chyba nie rozumie idei ladowania z usb i zalety powerbanka w
    swiecie, gdzie pol plecaka to diwajsy wlasnie na USB (smartfon, tablet,
    mptrojka, nawigacja, *proponowany aparat* i wiele inych) ...

    Pozdro

    Maseł

  • 47. Data: 2014-09-04 20:28:56
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-03 18:29, Piotr Kosewski pisze:

    > Dziecko nie ma telefonu?

    ...jak się okazało, telefony z ładowarkami będzie miała
    w depozycie wychowawczyni i na życzenie może je udostępnić
    codziennie między godziną 17 a 18 (chyba, że akurat trwa
    wycieczka). Tak to jest, jak jest się dzieckiem...

    P.

  • 48. Data: 2014-09-04 20:44:09
    Od: "Lolo" <bogdan@bez spamu-seznam.cz>

    Użytkownik "Piotrne" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Obejrzałem opis, ale aparat jest jednak trochę za duży i delikatny.
    > Chyba najsensowniejszy będzie telefon z aparatem...
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Masz rację to bardziej praktyczne i nie trzeba nosić osobno aparatu i osobno
    komórki ale za 20 zł +koszty przesyłki trudno Ci będzie znaleźć telefon a
    aparatem robiącym przyzwoite zdjęcia w świetla dziennym, z których
    ewantualnie można zrobić odbitki w labie.. No i jak się zgubi, rozbije,
    ukradną to żal mniejszy.

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 49. Data: 2014-09-04 20:49:48
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-09-04 20:28, Piotrne wrote:
> [...]
    > codziennie między godziną 17 a 18 (chyba, że akurat trwa
    > wycieczka). Tak to jest, jak jest się dzieckiem...

    To jakiś obóz pracy jest? Gdzie Ty dziecko wysyłasz?
    Ja bym się zastanowił nad wyborem obozu, a nie aparatu...

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 50. Data: 2014-09-05 02:33:38
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-09-04 08:19, XX YY wrote:
    > pomysl jest kuriozlany.
    > gdybym mial nosic na kablu przywiazane akumulatorki AA , to juz wolalbym je miec w
    aparacie , zamiast na kablu - zapasowe w kieszeni.

    > to jest sposob na wyciagniecie 10 usdol.

    Nie. To jest tania i uniwersalna ładowarka do sprzętu elektronicznego
    ładowanego przez USB (a jest tego sporo).
    Dzięki niej przy pomocy (podobno) łatwo dostępnych "paluszków"
    możesz naładować m.in.: telefony, tablety, nawigacje, aparaty czy
    glukometry.

    Ponadto to "wyciągnięcie 10 USD" sprawia, że zamiast kilkunastu aparatów
    na AA masz do wyboru kilkadziesiąt ładowanych przez USB. Istnieje nawet
    szansa, że w ten sposób wręcz oszczędzisz trochę kasy.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski