  • Data: 2017-02-09 14:35:52
    Temat: Re: klątwa prezesa
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro widać to bym jednak zwiększył tłumienie :)

    ja czytałbym uważniej, to po pierwsze.
    po drugie nie robię tego na czuja.
    mam już 5 telewizorów LG w różnych miejscach, wszędzie
    to samo- brak sygnału na 25 kanale.
    gdyby sygnał był za duży to efekt byłby inny.
    sygnał w jednym przypadku jest na poziomie 58, a mer >31.
    coś musieli zmienić, a lg sobie z tym nie radzi.
    wysłałem zapytanie, zobaczymy czy odpowiedzą.