    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolejne potrącenie na pasach. Jaki będzie werdykt?
    Date: Fri, 20 Apr 2018 10:54:10 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:caa51c2b-b4ad-4031-b958-e4c37d4d0d9e@go
    oglegroups.com...
    >--Badz obiektywny:
    >-nie stalo, tylko jechalo
    >obejrzyj jeszcze raz okolo 2s rusza powoli do przodu a obok leci
    >zombiak

    Jakby tam byl znak stop, to kulson by sie upieral, ze zatrzymac
    oznacza zatrzymac.

    >-migacz faktycznie mogl zmylic.
    >migacz byl wlaczony bo skrecal w momencie uderzenia juz jest
    >wylaczony

    ale wtedy to kierowca ma sie patrzec przed siebie, a nie gdzies na
    boki czy ktos nie wylaczyl migacza.

    >-Co prawda omijac na przejsciu to nie wolno pojazdu ktory przepuszcza
    pieszego, a wyprzedzac na przejsciu to nie wolno ogolnie :-) Ale nie
    dotyczy przejsc ze swiatlami. O ile dzalaja.

    >aha czyli znowu nawijasz o jakiejs hipotetycznej sytuacji bez zwiazku
    >z sytuacja :-)

    Przypominam o literze prawa.
    Ominac pojazd stojacy przed przejsciem i czekajacy na okazje do skretu
    w prawo - mozna.

    >--Ale ja nie o winie kierowcy, tylko o tym, ze gdyby pieszy byl
    >nauczony
    >upewnic sie, ze mu nalezne pierwszenstwo udzielaja, to by dluzej
    >pozyl.

    >Pierwszej pomocy udzielili poszkodowanej 68-latce policjanci ruchu
    >drogowego. Wezwano karetkę. Kobieta trafiła do szpitala. Na szczęście
    >nie doznała poważnych obrażeń.
    >chyba znow o innym wapadku piszesz ? tam ktos zginal ?

    Jak bedzie tak dalej chodzic, to kolejnego razu moze nie przezyc.
    I jeszcze wnuka zle nauczy.

    > teraz zombiak straci prawko, sad dolozy swoje a jak babcia dobrego
    > mecenasa uruchomi to i parenascie tysi wpadnie :-)

    sad mu da w zawiasach, PJ kiedys odzyska, a na odszkodowanie zlozysz
    sie Ty, a nie on :-)

    Babci nie ma co zazdroscic ... chyba ze aniola stroza, jesli po takim
    czyms nie ma powaznych obrazen.
    Ale jesli nie ma ... to nalezy sie tylko 200 zl mandatu :-)

    J.