    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kompresor mini
    Date: Wed, 3 Feb 2016 13:05:46 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Miał ktoś z was doczynienia z takimi zabawkami ? Przydało by się to też
    > żeby w wakacje napompować kółko, basenik czy co tam jeszcze dla dzieci
    > do wody można użyć a nie chce się płuc wypluwać.
    >
    > Co o tym sądzicie.

    nie nadaje se do uzycia. mialem podobny.
    1. pompuje wolno (nie ma zbiornika wiec trzymasz tyle ile tym malenstwem
    pompowałbyś zbiornik).
    2.szybko się przegrzewa (na dopompowanie koła wystarczy, na napompowanie
    może być konieczność na raty).
    3. niewymienny wężyk który u mnie ułamał się w dość krótkim czasie.
    4. nie ma problemu z napompowaniem do 3barów (poza czasem).
    jak już to dołożyłbym nieco więcej i wziął bardziej uniwersalne
    urządzenie (ale większe znacznie)
    http://allegro.pl/kompresor-bezolejowy-sprezarka-6l-
    1-5km-stanley-i5809186819.html

    tym przynajmniej napompujesz basenik

    albo to:
    http://allegro.pl/kompresor-sprezarka-pompka-samocho
    dowa-12v-gw-24m-i5943879010.html

    aczkolwek opis jest śmieszny:
    "Najnowszej generacji elektroniczny kompresor" :)
    plus że automat - ustawiasz na ile ma pompować i idziesz na kawe.