-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: koniec diesli
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5bee8a43$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net> <a...@m...org>
<psmgln$qed$1@news.vectranet.pl> <1gr1gassakkyr$.dlg@myjk.org>
<psmhf8$qed$2@news.vectranet.pl> <a...@m...org>
<psmv0t$u31$1@news.vectranet.pl> <1...@m...org>
<pstt7r$qc$1@news.vectranet.pl> <5bf27a8e$0$15112$426a74cc@news.free.fr>
<psu05a$qc$3@news.vectranet.pl> <5bf28676$0$3738$426a74cc@news.free.fr>
<psu48n$3lg$1@news.vectranet.pl> <5bf29d58$0$20333$426a34cc@news.free.fr>
From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
Date: Mon, 19 Nov 2018 15:43:02 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5bf29d58$0$20333$426a34cc@news.free.fr>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl-PL
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 20
Message-ID: <5bf2cbf6$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 193.0.80.79
X-Trace: 1542638582 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 193.0.80.79:30160
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644192
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.11.2018 o 12:24, Mateusz Viste pisze:
> Michał pisał że ma Outlandera w wersji "PHEV", czyli ten mocno
> skomplikowany (drogi) wariant. Ty natomiast myślałeś o "REEV", a to
> zaiste brzmi niegłupio, pod warunkiem że wbudowana prądnica jest w stanie
> zapewnić wystarczająco mocy by dało się jechać z pustym aku. Sprawność
> jak sądzę jest w takim wypadku tragiczna, no ale z założenia to ma raczej
> działać tak jak kanister który wożę w bagażniku.
>
Lokomotywy tak działają "od zawsze" i to wyłącznie na prądzie
generowanym na bieżąco.
:)
Ale gdyby mnie było stać, to bym kupił samochód, który w jeździe po
mieście jest wyłącznie elektryczny, a na długich jazdach po rozładowaniu
akumulatora - spalinowy (bez różnicy, czy z przekładnią mechaniczną, czy
elektryczną).
MJ
Następne wpisy z tego wątku
- 19.11.18 17:24 J.F.
- 19.11.18 19:05 nadir
- 20.11.18 11:36 robot
- 20.11.18 12:00 Myjk
- 20.11.18 14:29 Janusz
- 20.11.18 15:02 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=