  • 21. Data: 2013-05-30 02:34:20
    Temat: Re: kontrola kosztów w Play
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Maj, 07:31, s...@g...com wrote:

    > Pytanie Jak osobą 60+ przy użyciu maksymalnie dwóch klawiszy w najprostszym
    telefonie ma sprawdzić ile minut w ramach abonamentu przegadała lub ma do
    przegadania. Najfajniejsza byłoby jak w prepaidach że po rozmowie przychodzi sms
    "zostało ci xxx zł"

    Najsensowniejsze jest, zebys logowal sie na konto w Play poprzez www
    raz w tygodniu i podawal Mamie stan minut. Nie wymaga to prz logowaniu
    wpisywania sms uwierzytelniajacego - przynajmniej ja nie potrzebowalem
    nigdy do samego podgladu danych i limitow przy internecie Play

    W "starych" nokiach byly liczniki czasu rozmow, ktore mozna bylo co
    miesiac resetowac, dla androida np. nie widze takiej funkcjonalnosci.

  • 22. Data: 2013-05-30 04:19:36
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-30 00:20, animka pisze:
    > Ile masz minut w abonamencie?

    250 min i 500 MB za 54 zł. Pantera II.
    Minut w zupełności mi wystarcza, a i tych MB też, bo właściwie służą
    tylko do map/gps. Umowa podpisana rok temu.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 23. Data: 2013-05-30 08:42:42
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 29 maja 2013 20:15:36 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > Pokazuje saldo z faktury czyli minimum kwote abonamentu + ewentualne
    > Bingo Dziękuje Bardzo za podpowiedź

    Oj coś nadal nie jest OK (Mam M-ke)

    Pod kodem *105# mogę sprawdzić stan konta dla pozycji "Minuty do wszystkich"
    (aktualizujesię po każdej rozmowie).
    Ale niestety nie pokazuje(nie dodaje do całości) "Minuty w abonamencie".

  • 24. Data: 2013-05-30 08:58:27
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 29 May 2013 17:34:20 -0700 (PDT), krzysztofsf wrote:
    > W "starych" nokiach byly liczniki czasu rozmow, ktore mozna bylo co
    > miesiac resetowac, dla androida np. nie widze takiej funkcjonalnosci.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=de.ub0
    r.android.callmeter

    Nawet są ładne konfigurowalne widgety :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2013-05-30 10:06:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 08:58, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=de.ub0
    r.android.callmeter

    > Nawet s adne konfigurowalne widgety :-)

    Dziekuje - dodalem do pobrania.

    Szukalem dla "liczniki czasu rozmów' itp....

  • 26. Data: 2013-05-30 10:48:43
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 29 May 2013 23:42:42 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

> [...]
    (aktualizujesię po każdej rozmowie).
    >Ale niestety nie pokazuje(nie dodaje do całości) "Minuty w abonamencie".

    Nie wiem czy o to Ci chodzi ale te pakiety są pod innymi kodami i
    raczej nie ma opcji żeby się jakoś sumowały. Po prostu minuty do
    wszystkich są pod innym kodem, a pakiet złotówek pod innym.
    Zresztą w cenniku oferty formuła jest wyszczegółnione jak schodzą
    środki:
    1. Minuty, wiadomości sms/mms przyznane w wyniku uczestnictwa w
    ofertach promocyjnych. Czyli w twoim przypadku to pod *105#
    2. Minuty, sms/mmsy przyznawane w ramach pakietu złotówek. Czyli to
    pod *101#
    3. Jednostki poza abonamentem zgodnie z cennikiem.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2013-05-30 10:54:50
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "krzysztofsf" napisał:

    > Pakiet 200 minut za 10 zl w formule S - ni cholery nie chce mi wyjsc
    > 19 gr. za minute.

    W wistującym poście nie było ani słowa o tym, że to Formuła S.
    W moim abonamencie Formuła M jest tak, jak napisałem
    Skoro więc abonament twojej mamy nie zawiera "darmowych" minut, to w
    zasadzie co chcesz kontrolować? Bo ten dodatkowy płatny pakiet (podobnie jak
    inne) można sprawdzić poprzez podany już tu kilkukrotnie *105#.
    http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-Ofer
    ty-Promocyjnej-FORMULA-dla-e-shop-20012013.pdf
    punkt II ust. 7 h)
    Naprawdę, "osoba 60+" da sobie z tym spokojnie radę.

    JoteR

    JoteR

  • 28. Data: 2013-05-30 11:28:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 10:54, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:

    > W wistującym poście nie było ani słowa o tym, że to Formuła S.
    > W moim abonamencie Formuła M jest tak, jak napisałem

    Bylo sie pozalic, ze 'w moim abonamencie' a nie uogólniać ;)

  • 29. Data: 2013-05-30 11:54:32
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "krzysztofsf" napisał:

    > Bylo sie pozalic, ze 'w moim abonamencie' a nie uogólniać ;)

    Było się od razu pożalić, co to za abonament [*], a nie uogólniać ;-)

    [*] - jaki jest sens kupować abonament, do którego trzeba dodatkowo
    dopłacać, żeby móc pogadać a i tak strach paraliżuje język?

    JoteR

  • 30. Data: 2013-05-30 12:33:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Maj, 11:54, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:
    > "krzysztofsf" napisa :

    > By o si od razu po ali , co to za abonament [*], a nie uog lnia ;-)
    >
    > [*] - jaki jest sens kupowa abonament, do kt rego trzeba dodatkowo
    > dop aca , eby m c pogada a i tak strach parali uje j zyk?

    Ja mam 120 minut i + 1 osoba na rodzinnej i przez 1,5 roku jeszcze
    nie przekroczylem.
    200 minut dla mnie byloby za duzo, ale nie mniejszych pakietow np. 100
    minut za 5 zl.

    Pamietam czasy 25 minut z naliczaniem minutowym...