-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <2...@g...com>
In-Reply-To: <2...@g...com>
Subject: Re: korozja na tankowcach
Date: Wed, 30 Nov 2016 18:51:15 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 35
Message-ID: <583f1195$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.148.152
X-Trace: 1480528277 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 652 83.30.148.152:52542
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:37487
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik suryga napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:28226dcd-7449-4d52-a712-fc98ecfc24f3@go
oglegroups.com...
>Tak przy okazji wątku o kolanku.
>Na discovery oglądałem ostatnio film o mega statkach.
A propos - ochrone katodowa tez tam maja.
>I pokazywali tankowiec długości ok 470 metrów na którym grupa ludzi
>zajmowała się codziennie walką z korozją.
>Czyli na zasadzie szczotka druciana a potem pędzel i wałek z farbą.
>I tak codziennie podczas całego rejsu.
>Były też inne statki lotniskowiec, pasażerski kontenerowiec ale tam
>nie walczyli codziennie z korozją.
>Dlaczego?
Hm ... strzelam - raz pomalowane starcza na kilka lat.
W tankowcu oplaca sie wziac ekipe malarzy na poklad, albo nawet
mniejsza ekipa ma stale zajecie.
Wycieczkowiec ma byc piekny a nie w laty i nie moze byc co chwila
"swiezo malowane".
Ale rdzawych zaciekow tez nie moze byc :-)
Kontenerowiec, lotniskowiec ... no ciekaw jestem.
>A ja jak od dziadka traktora pożyczałem "rope" na ognisko
>to za cholerę nie chciała mi się palić.
No wlasnie, Ty pozyczales Olen Napedowy (lekki).
A w takiej ropie naftowej, to jest cala mieszanka - propan, butan,
benzyny lakiernicze, silnikowe, nafty, ON, ON ciezki (mazut), asfalt.
Jak te lzejsze czesci odparuja, to bedzie niezle bum.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.16 20:36 s...@g...com
- 01.12.16 01:17 Konrad Anikiel
- 01.12.16 01:38 4...@g...com
- 01.12.16 01:52 Borys Pogoreło
- 01.12.16 01:55 Konrad Anikiel
- 01.12.16 09:17 4...@g...com
- 01.12.16 09:22 Konrad Anikiel
- 01.12.16 10:41 4...@g...com
- 01.12.16 10:46 s...@g...com
- 01.12.16 11:02 Konrad Anikiel
- 01.12.16 14:42 4...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
- Telefoniczna kopiarka kluczy
- Awaria rury
- Prawo do naprawy
- Re: Download Solution Manual Fundamentals of Renewable Energy Processes (3rd Ed., Aldo da Rosa)
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=