-
From: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hqverq$qp6$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: krzywe tarcze hamulcowe - po raz kolejny
Date: Sat, 24 Apr 2010 21:48:13 +0200
Lines: 27
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
X-Antivirus: avast! (VPS 100424-0, 2010-04-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 81.190.167.89
Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1272138494 81.190.167.89 (24 Apr 2010 21:48:14 +0200)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: kovalek.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275139
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@no_spam.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hqverq$qp6$1@inews.gazeta.pl...
> witam
>
> Mam Xsarę hdi z 2000roku. Jak ja kupiłem miała "dorżnięte" tarcze
> hamulcowe do zera. wymieniłem nowe i po paruset km sie pokrzywiły.
> Zostały przeszlifowane, i znowu to samo. W innej firmie zleciłem
> wymiane, to samo - znowu krzywe. NAprawiono mi zaciski hamulcowe,
> amortyzatory, zawieszenie, tylne tarcze, i wszystko na nic. raz na pół
> roku mam nowe tarcze i klocki.
Mam ten sam problem, co prawda w innym aucie (Ford Fiesta mk3).
Najpierw założyłem nowe tarcze i było OK. Po 2 miesiącach zaczęło być
odczuwalne bicie na kierownicy więc dałem tarcze do przetoczenia i problem
zniknął aby za dwa miesiące znów się pojawić. Kupiłem więc nowe tarcze,
które wytrzymały z pół roku.
Zawieszenie było robione niedawno. Jedyne co przychodzi mi do głowy to
problem z łożyskami koła, lub przegubami. Jednak żadnych z objawów zużycia
się tych elementów nie zaobserwowałem.
--
pozdrawiam
Leszek Kowalski
Następne wpisy z tego wątku
- 24.04.10 21:55 to
- 24.04.10 22:11 ToMasz
- 24.04.10 22:11 ToMasz
- 24.04.10 22:16 ToMasz
- 24.04.10 22:21 Tomasz Pyra
- 24.04.10 22:31 Krzysiek Kielczewski
- 24.04.10 22:37 to
- 24.04.10 22:38 to
- 24.04.10 23:20 Jarek
- 25.04.10 02:39 Sylwester Łazar
- 25.04.10 09:58 Macko
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=