    From: "Szumek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kt?ry Falownik ma budow? modu?ow??
    Date: Thu, 29 Sep 2016 22:31:07 +0200

    Witam
    cel to wykorzystanie czesci mocy do własnego celu
    mam SEWa 0,75kW i Nord AC też coś koło 1 kW na czesci,
    jeden jak i drugi się nie nadają wszystko upchane i zminiaturyzowane
    końcówka scalona a wolałbym na tranzystorach
    nawet rozmiarowo są one jakoś takie mianiaturki
    moje założenia są takie : końcówka na tranzystorach czyli tania do naprawy
    część mocy rozdzielona z częścią sterującą
    i dobrze by było żeby był wektorowy , żeby były już czujniki prądu
    zintegrowane na płycie
    i nie jakiś wynalazek, tylko dość popularny
    żeby można było kupić taki sam drugi,
    używany jeśli zajdzie taka potrzeba
    czyli coś co dość często pojawia się na portalach aukcyjnych
    to tyle pozdrawiam