  • Data: 2015-07-31 08:53:18
    Temat: Re: kto dostanie najtańsze ubezpieczenie pojazdu?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-31 o 08:17, Shrek pisze:

    > Zawsze mnie zastanawiało, czemu taniej jest w jakimś Józefosławiu lub
    > inną wioską pod Warszawa, niż w Warszawie. Przecież oni i tak jeżdzą w
    > tej samej Warszawie, tylko jeszcze muszą do niej dojechać;)

    Nie wszyscy. A cenniki to efekt obserwacji statystyk. Zmiennych
    wpływających na wypadkowość jest mnóstwo, łącznie być może z tą, że
    warszawiacy jeżdżą jak buraki (na przykład taki Frog robiąc swoje rajdy
    w Józefowie zrobi mniejsze szkody niż rajd w Warszawie). Miejsce
    zamieszkania to tylko zgrubsza cecha, którą łatwo określić, a która jest
    skorelowana z wieloma innymi cechami i właściwościami dającymi
    statystycznie mniejszą wypadkowość.

    --
    Liwiusz