  • Data: 2015-10-12 16:29:19
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.10.2015 13:38, SW3 wrote:

    > No i wracamy do odwiecznego problemu - skąd jadący drogą mający po
    > prawej fragment utwardzonego terenu ma wiedzieć czy to droga, dojazd czy
    > jeszcze co innego?

    Dobre pytanie. Jak dla mnie to poważna niedoróbka. W tak fundamentalnych
    sprawach jak pierwszeństwo nie powinno być niejasności.

    W praktyce zapewne wygląda to tak, że miejscowi wiedzą i jadą, a z
    parkingu jak wyjeżdzasz, to chyba wiesz nieważne czy jesteś przyjezdny
    czy miejscowy. Co najwyżej wszyscy się zatrzymają ustąpić, ale tragedii
    nie ma.

    Gorzej jest jak coś co wygląda na drogę wewnętrzną jednak nią nie jest.

    Shrek.