  • 11. Data: 2012-11-14 23:15:44
    Temat: Re: kty81-250
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ale on bezczelnie kłamie - podana w PDFie jest z tolerancją +/-5%

    Jak się z odizolowanymi końcówkami zanurzy w wodzie, to może i te 50%
    wyjdzie :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 12. Data: 2012-11-14 23:27:13
    Od: Mario <M...@...pl>

    > nie wiem jak uzyskać stabline 100 stopni,

    Wrzątek ma stabilne 100 stopni. Przynajmniej dopóki cała woda się nie
    wygotuje.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 13. Data: 2012-11-15 11:44:15
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > ma Ktoś może zdjętą charakterystykę czujnika temperatury kty81-250?

    Znam świetne forum, na którym na pewno Ci pomogą.

    http://ataridevs.eu/phpBB3/

    > liczę, że nie będziecie robili ze mnie idioty, odsyłając do pdfa...

    Zbędna operacja.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 14. Data: 2012-11-15 12:07:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Zbędna operacja.

    odwal się kurwo

  • 15. Data: 2012-11-15 12:27:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > odwal się kurwo

    Pobaw się lepiej kupioną niedawno lokomotywą.

    http://allegro.pl/lokomotywa-br-110-ho-i2719284972.h
    tml

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 16. Data: 2012-11-15 12:35:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wal się kurwo

  • 17. Data: 2012-11-15 12:36:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Thursday, November 15, 2012, 12:27:27 PM, you wrote:

    > Pobaw się lepiej kupioną niedawno lokomotywą.
    > http://allegro.pl/lokomotywa-br-110-ho-i2719284972.h
    tml

    Na grupie pl.misc.samochody zawiązał się kiedyś Komitet Zniczowy,
    który złożył niespodziewaną wizytę niejakiemu Zaciekowi AKA Maciej
    Zarębski AKA .........

    Myślę, że warto rozwijać tę piękną, nową tradycję.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2012-11-15 13:07:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości
    >odwal się kurwo

    I wiesz juz dlaczego nikt ci nie pomaga ?

    Musisz zaczac od dwoch rzeczy ... domysl sie jakich :-)

    J.

  • 19. Data: 2012-11-15 13:12:39
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Myślę, że warto rozwijać tę piękną, nową tradycję.

    Adres z From jest aktualny? Wysłałem Ci maila w tym temacie.

    A Zacieka pamiętam :)

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 20. Data: 2012-11-15 13:24:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Thursday, November 15, 2012, 1:12:39 PM, you wrote:

    > Adres z From jest aktualny?

    Nie. Netia go rozwaliła :(

    > Wysłałem Ci maila w tym temacie.

    Odezwę się z żywego adresu.