eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingkulki2d › Re: kulki2d
  • Data: 2011-12-06 20:26:49
    Temat: Re: kulki2d
    Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 06-12-2011 o 20:20:37 M.M. <m...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > A.L. <l...@a...com> napisał(a):
    >
    >> On Tue, 6 Dec 2011 18:13:31 +0000 (UTC), "M.M. "
    >> <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    >>
    >> > profesor fir <f...@g...pl> napisał(a):
    >> >
    >> >> aczkolwiek pojawily sie pewne tematy do rozwazenia, chcialbym
    >> >> zrobic kulki dokladnie precyzyjnie, do wyboru pojawily sie
    >> >> opcje albo liczyc dokladnie punkty zderzen z rownania kwadratowego
    >> >
    >> >Czyli kulki nie maja masy, nie maja grawitacji, nie wytracaja
    >> predkosci z
    >> >powodu tarcia i sa doskonale twarde?
    >> >
    >> >A jakby wyznaczyc dla kazdej kulki pol-prosta ruchu, potem sprawdzic w
    >> >ktorych przecieciach prostych kulki sie zdarza i ostatecznie wybrac
    >> >to zderzenie ktore nastapi najszybciej?
    >>
    >> A co bedzie jak zderzenie nastapi dokladnie w tym samym czasie?
    > Slyszalem od kogos ze to w nastrecza sporo problemow. W sumie to nie
    > wiem co oznacza "ten sam czas". Jesli uzyjemy w symulacji komputerowej
    > liczb 64-bitowych to mozemy sie nie doczekac zderzania 3 kulek w tym
    > samym
    > czasie. Moze w rzeczywistosci jeszcze nigdy nie doszlo do zdrzenia trzech
    > obiektow w tym samym czasie? Nie wiem.

    to bardziej zależy od stanu początkowego, np.:

    [{p=(0,0),v=(0,0)},{p=(10,0),v=(-1,0)},{p=(-10,0),v=
    (1,0)}]

    --
    Jordan Szubert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: