  • Data: 2014-08-29 16:23:48
    Temat: Re: kupujmy ajfony
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Aug 2014 09:01:48 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    nfc/

    >a gdzie jest ta księżycowa ekonomia?
    >Bo jak na razie to rynek jest tak konkurencyjny, że super mądre koncerny
    >wchodzące do Polski padają bo ich model biznesowy jest przestarzały

    Rozsmieszyles mnie do lez. Z ta "konkurencyjnoscia rynku". Chyba na
    grabie i lopaty

    Mzoe wiec mi objasnisz, na czym mialyby polegac oszczednsci z
    wprowadzenai platnosci przy pomocy NFC? Trzeba nowe czytniki, nowy
    soft, nowe procedury. A stare czytniki i tak musza zostac. Ze szybciej
    niz karta? RAczej wolniej. Klient musi wyciagnac telefon, wywolac
    aplikacje, ponaciskac pare guzikow. W Starbuksie mozna palcic
    telefonem. tak ico placi jest pzreklenstwem kolejki, bo robi zator

    Niestety, czesto nowoczesnosc okozuje zie "nowoczesnoscia"