  • Data: 2018-08-11 01:52:51
    Temat: Re: kwas solny, zaopatrzenie
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b6adc36$0$679$65785112@news.neostrada.pl...
    > Siarkowy jak widac tez, tylko azotowy ci zostal :-)
    > Ale z kolei toluen jest prekursorem, a do nitrowania ciagle siarkowy
    > niezbedny :-)
    >
    > I tak oto amatorska chemia sie skonczyla :-)

    I już nie weźmiemy PRL-owskiej (a komuna podobno miała pierdolca na tym
    punkcie... to co mamy dzisiaj?) książeczki Sękowskiego, i np. nie zrobimy
    wiecznie świecącego w ciemnościach breloczka do kluczy... Albo tym bardziej,
    prochu czarnego (aa części xx, bb części yy, oraz cc części zz)

    aa = 75
    bb = 15
    cc = 10
    xx = saletra
    yy = węgiel drzewny
    zz = siarka

    OIDW, można te rzeczy kupić... Chyba, że np. nikt już nie maluje "piórkiem i
    węglem", nie pekluje mięsa, a budując np. mosty, nie robi otworów na gorąco
    (pręt siarkowy na rozgrzaną do czerwoności stal) pod nity, chyba też na
    gorąco... I tym przytykiem do współczesnej paranoi, coby binladeny jakieś
    nas w kosmos nie wyjebali, zakończę...

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.