  • Data: 2016-07-23 17:18:05
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: j...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Jul 2016 10:00:40 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Niestety dosc mocno zakłuca radio. I co gorsza - w poniedziałek sie zespuła
    >- przestała ładować. Czyli za długo nie podziałała.
    >
    >Kupiłem wiec griffina - pradów jeszcze nie sprawdziłem, ale co do zakłuceń
    >- tak samo jak usams.

    Długo szukałem ładowarki z dwoma lub trzema wyjsciami USB. Wszystko co
    mi się udało kupić szybko wracało do sprzedawcy. Wszystkie zakłócały
    radio FM. Nawet Belkin (jednowyjściowy Belkin daje radę, ten
    dwuwyjściowy już nie). W końcu (za namową byłego grupowicza) kupiłem
    coś takiego:

    http://pl.aliexpress.com/item/Dodocool-Micro-USB-Car
    -Charger-Mobile-Phone-Chargers-MFi-Apple-Certified-H
    igh-Speed-3-Port-IC/32625567821.html?spm=2114.130106
    08.0.73.ohVkWC

    Dokładnie od tego sprzedawcy. I jestem pozytywnie zaskoczony. Dodam że
    używam do zasilania kamerki (G1W), iPhona i jakiegoś Samsunga, który
    robi za navi (NE + Yanosik w tle).

    P.S. Ktoś inny (też były grupowicz) polecił mi własnie Griffina - też
    lipa. Zakłówca radio nawet bez obciążenia. Tamte zaczynało dopiero po
    podpięciu jakiegoś odbiornika prądu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06