    Subject: Re: ładowarka samochodowa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: z <...@...pl>
    Date: Sat, 23 Jul 2016 20:20:01 +0200

    W dniu 2016-07-23 o 10:03, Chris pisze:
    > Więc proponuję szukać czegoś firmowego a nie po taniości z Chin choćby
    > nawet pisali że jest w stanie ładować teslę.

    Dokładnie :-)

    Właśnie zakończyłem test oryginalnej ładowarki samsunga z tel. Galaxy S2
    http://allegro.pl/oryg-ladowarka-samochodowa-samsung
    -galaxy-2a-s4-s5-i5802140071.html
    Zapłaciłem 55 zł w galerii ;-) ale sprzedawca zarzekał się że zadziała a
    jak nie to odda pieniądze :-)

    Po 8 godzinach pracy z autommapą i yanosikiem
    ładowanie z 42 wzrosło do 100%

    PS. Ktoś tu kiedyś zachwalał ajfony że mają zbilansowane, dopieszczone
    pod każdym względem zarządzanie energią. Nie to co te inne gorsze firmy.
    Nawet byłem skłonny mu przyznać rację po kilu nieudanych ładowarkach :-)
    Trzeba było kupić po prostu dobrą oryginalną ładowarkę :-)