  • 21. Data: 2020-06-03 05:19:10
    Temat: Re: łapy opadają
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-06-02 10:10, Marek wrote:
> [...]
    18732643

    > Ale w czym problem?

    Problem ma glebsze podloze...
    Przecietne dziecko w Europie, czy Ameryce, chce zostac youtuberem, albo
    szafiarkom a dziecko w Azji kosmonautom, albo fizykiem jadrowym...

  • 22. Data: 2020-06-03 05:49:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-06-03, Izaura <d...@d...net> wrote:

    > Problem ma glebsze podloze...
    > Przecietne dziecko w Europie, czy Ameryce, chce zostac youtuberem, albo
    > szafiarkom a dziecko w Azji kosmonautom, albo fizykiem jadrowym...

    Skąd takie wyobrażenie, o tej Azji znaczy?

    //szafiarką, kosmonautą

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2020-06-03 06:15:59
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-06-03 05:49, Marcin Debowski wrote:

    > Skąd takie wyobrażenie, o tej Azji znaczy?
    >
    > //szafiarką, kosmonautą

    //dzieci badajom...

    https://tinyurl.com/yc5pq8wk

    i LEGO tez wybadalo:
    https://ithardware.pl/aktualnosci/lego_zachodnie_dzi
    eci_chca_byc_youtuberami_nie_chca_juz_latac_w_kosmos
    -9786.html

    //ale to nie jest ich wina, znaczy, tych dzieci...

  • 24. Data: 2020-06-03 06:44:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-06-03, Izaura <d...@d...net> wrote:

    > //dzieci badajom...

    aha

> [...]
    eci_chca_byc_youtuberami_nie_chca_juz_latac_w_kosmos
    -9786.html

    > //ale to nie jest ich wina, znaczy, tych dzieci...

    A nie jest to czasem tak jakby zapytać dzieci w tym z Afryki co
    wolą bardziej, grę w piłkę, w tenisa czy jazdę na nartach?

    No i równie dobrze, można sobie wyrobić zdanie o czyich przymiotach w
    oparciu o rankingi danego krahu w olimpiadach matematycznych i innych.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2020-06-03 07:02:51
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-06-03 06:44, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    >
    > No i równie dobrze, można sobie wyrobić zdanie o czyich przymiotach w
    > oparciu o rankingi danego krahu w olimpiadach matematycznych i innych.

    //moze, ankieta przy klockach byla i siem wydalo...?

    Podejrzewam, ze rankingi olimpiad matematycznych, takze odzwierciedlajom
    ten trend, zwazywszy, ze w takim USA tylko kilka procent studentow
    ksztalci siem na kierunkach scislych, czy technicznych a i tak pieciu na
    siedmiu to Azjaci.
    Przyczynom moze byc to, ze dziewietnastowieczny, katolicki etos pracy
    zostal zastapiony haslem: 'robta co chceta!'.

  • 26. Data: 2020-06-03 07:14:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-06-03, Izaura <d...@d...net> wrote:

> [...]
    > Przyczynom moze byc to, ze dziewietnastowieczny, katolicki etos pracy
    > zostal zastapiony haslem: 'robta co chceta!'.

    Przyznam, że nie wiem jak jest w tej chwili, ale jeszcze 10 lat temu
    wolałbym do projektu mieć trójkowicza z dowolnego kraju Europy, niż
    piątkowicza z Azji. Mówię o przeciętnych osobach, a nie wybitnych
    jednostkach. Może i coś się tu zmieniło.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2020-06-03 07:29:17
    Od: Izaura <d...@d...net>

    On 2020-06-03 07:14, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > piątkowicza z Azji. Mówię o przeciętnych osobach, a nie wybitnych
    > jednostkach. Może i coś się tu zmieniło.

    //tez wolal bym entuzjaste, niz kujona... :)

    Tu Panowie mowia, ze siem sporo zmienilo.

    https://youtu.be/lNVxTdF8yzg

  • 28. Data: 2020-06-03 14:25:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Uniwerki gorą ... ale jakie badania prowadza np na anglistyce ?

    a co to i gdzie to ? to jest wlasnie UP ?

    Ups.

    J.

  • 29. Data: 2020-06-03 15:41:59
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:

    > I ja już sie nie dziwię, że kolega narzekał na absolwentów tego kierunku.

    Jak czytam takie rzeczy to aż mnie trzepie, że sam z różnych powodów mam
    tylko technikum (i że jeszcze w technikum pomagałem innym w magisterkach).

    --
    Przychodzi baba do lekarza ze śledziem na plecach.
    Lekarz pyta:

  • 30. Data: 2020-06-03 16:40:58
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 03.06.2020 o 14:25, J.F. pisze:
    [...]
    > a co to i gdzie to ? to jest wlasnie UP ?

    Tak, to UPWr.

    P.P.