  • 11. Data: 2020-06-02 19:11:26
    Temat: Re: łapy opadają
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 02.06.2020 o 18:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > W dniu 02.06.2020 o 14:23, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > ale troche starych specjalnosci tam widze
    > https://www.upwr.edu.pl/studia/270/kierunki_studiow.
    html

    Tak, są. Jeszcze.
    (Uczelnia stara się o status uczelni badawczej, niektóre kierunki mogą w
    tym przeszkadzać. A wtedy...)

    > Macie ciekawe badania, mozna wlaczyc studentow - swietnie.
    > Tylko uwazaj, zebys kiedys nie uslyszal jak w USA
    > "Msc ... po Msc to mozna tylko zrobic PhD i miec kiepska prace na uczelni.
    > Bsc to jest stopien co otwiera wszystkie drzwi" :-)
    >
    > I uwazajcie, zebyscie jakiegos drugiego koronawirusa nie wyprodukowali :-)
    >
    > Ale na takim wydziale geodezji i kartografii, to jakie magisterki sie
    > robi ?

    Pojęcia nie mam. Ale na pewno da się znaleźć.
    Oni mają fajne granty z EU :-)

    P.P.

  • 12. Data: 2020-06-02 19:27:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    html

    >Tak, są. Jeszcze.
    >(Uczelnia stara się o status uczelni badawczej, niektóre kierunki

    Ale gdzie sie wtedy inzynier rolnik ma wyksztalcic ?

    >Pojęcia nie mam. Ale na pewno da się znaleźć.
    >Oni mają fajne granty z EU :-)

    no fakt
    https://www.upwr.edu.pl/badania/50342/zespol_obserwa
    cji_i_badania_ziemi_technikami_geodezyjnymi_spaceos.
    html

    brzmi ciekawie ... ale ile przyzwoitych magisterek da sie z tego
    wykrzesac ?

    Takich, o ktorych nie powiemy "przeglad literatury" czy "instrukcja
    obslugi.

    A przeciez ... takich wydzialow to w Polsce kilkanascie, jesli nie
    kilkadziesiat, w Europie setki czy tysiace ...

    J.

  • 13. Data: 2020-06-02 20:12:43
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 02.06.2020 o 14:01, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Zaczynam rozumieć dlaczego Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu jest w
    > rankingu Komisji Akredytacyjnej wyżej, niż Politechnika Wrocławska.
    > Włączamy magistrantów do pracy naukowej, zdarzają się knoty, ale
    > większość prac magisterskich jest na bardzo przyzwoitym poziomie.
    >
    > P.P.

    Well, well jakieś stare anse w stronę PWr :-)
    Ty chyba nie jesteś jakimś autorytetem, który mógłby oceniać poziom
    naukowy PWr, prawda?

    --
    Kaczin

  • 14. Data: 2020-06-02 21:22:02
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 02.06.2020 o 20:12, Kaczin pisze:

    > Well, well jakieś stare anse w stronę PWr :-)

    Nie, bardzo mile wspominam studia na tej uczelni.

    > Ty chyba nie jesteś jakimś autorytetem, który mógłby oceniać poziom
    > naukowy PWr, prawda?

    Przeczytaj ze zrozumieniem, co napisałem. A najlepiej poszukaj na
    stronie ministerstwa.

    P.P.

  • 15. Data: 2020-06-02 21:37:23
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 02.06.2020 o 21:22, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Nie, bardzo mile wspominam studia na tej uczelni.

    > Przeczytaj ze zrozumieniem, co napisałem. A najlepiej poszukaj na
    > stronie ministerstwa.

    Przeczytaj ze zrozumieniem, to co ja napisałem.

    Ministrowie się zmieniają, mają jakieś dziwne pomysły, różne frakcje
    dochodzą do głosu, kryteria oceny wyciągane są chyba z kapelusza, etc.

    A fakty pozostają faktami.
    No więc jak sądzisz? Masz prawo do oceny poziomu naukowego PWr?

    --
    Kaczin

  • 16. Data: 2020-06-02 21:42:28
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 02.06.2020 o 21:22, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Przeczytaj ze zrozumieniem, co napisałem. A najlepiej poszukaj na
    > stronie ministerstwa.

    A jeśli nie potrafisz znaleźć, to proszę:

    1 36,5 University of Warsaw
    2 35,0 Gdańsk University of Technology
    3 34,0 Adam Mickiewicz University in Poznań
    4 34,0 AGH University of Science and Technology
    5 34,0 Jagiellonian University in Cracow
    6 34,0 Warsaw University of Technology
    7 33,5 Medical University of Gdańsk
    8 33,0 Silesian University of Technology
    9 32,5 Nicolaus Copernicus University in Toruń
    10 31,5 University of Wrocław
    11 30,5 Medical University of Bialystok
    12 27,5 Wrocław University of Environmental and Life Sciences :-)
    13 25,0 University of Silesia in Katowice
    14 24,0 University of Łódź 1
    5 23,5 Medical University of Łódź
    16 23,0 University of Gdańsk
    17 21,5 Wrocław University of Science and Technology
    18 20,5 Lodz University of Technology
    19 20,5 Pedagogical University of Cracow
    20 20,5 Poznan University of Medical Sciences

    P.P.

  • 17. Data: 2020-06-02 21:49:46
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 02.06.2020 o 21:37, Kaczin pisze:

> [...]
    >
    > A fakty pozostają faktami.
    > No więc jak sądzisz? Masz prawo do oceny poziomu naukowego PWr?

    Więc pokaż, w którym miejscu oceniałem :-)

    P.P.

  • 18. Data: 2020-06-02 21:57:20
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 02.06.2020 o 21:42, Paweł Pawłowicz pisze:

> [...]
    > 18 20,5 Lodz University of Technology
    > 19 20,5 Pedagogical University of Cracow
    > 20 20,5 Poznan University of Medical Sciences

    A co powiesz na obiektywny ranking.

    Ranking Perspektyw 2019
    (http://ranking.perspektywy.pl/2019/ranking-uczelni-
    akademickich)

    1 Uniwersytet Warszawski
    2 Uniwersytet Jagielloński
    3 Politechnika Warszawska
    4 Akademia Górniczo-Hutnicza
    5 Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
    6 Politechnika Wrocławska :-)
    7 Politechnika Gdańska
    8= Uniwersytet Wrocławski
    8= Gdański Uniwersytet Medyczny
    8= Politechnika Łódzka
    11 Politechnika Śląska
    12 Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
    13= Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    13= Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
    15= Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    15= Uniwersytet Mikołaja Kopernika
    15= Warszawski Uniwersytet Medyczny
    18= Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
    18= Pomorski Uniwersytet Medyczny
    20= Politechnika Poznańska
    20= Uniwersytet Łódzki
    22 Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu) :-(

    --
    Kaczin

  • 19. Data: 2020-06-02 22:01:46
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 02.06.2020 o 21:49, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Więc pokaż, w którym miejscu oceniałem :-)
    >
    > P.P.

    O, właśnie tam powyżej.
    Mam przeczucie graniczące z pewnością, że nie masz kwalifikacji do
    oceniania czy coś jest knotem, czy też reprezentuje przyzwoity poziom.

    --
    Kaczin

  • 20. Data: 2020-06-02 22:20:55
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 02.06.2020 o 21:57, Kaczin pisze:

> [...]
    > 20=    Politechnika Poznańska
    > 20=    Uniwersytet Łódzki
    > 22    Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu) :-(

    Obiektywny, czyli pasujący Tobie?
    Jeśli oceniasz ranking opracowany przez gazetę (Wydawnictwo Edukacyjne
    Perspektywy Press Sp. z o.o.) wyżej niż oficjalny ranking ministerstwa,
    to nie bardzo mamy o czym rozmawiać.
    Baw się dobrze :-)

    P.P.