  • 61. Data: 2011-03-14 10:56:45
    Temat: Re: lcd 32 cale
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Tak, masz rację. Oczywiście każdy ma na pewno jak najlepsze chęci, ale w
    > takim doradzaniu najczęściej do głosu dochodzą jednak subiektywne
    > odczucia, a te jak wiemy potrafią być bardzo różne. I z reguły konkluzja z
    > dyskusji jest taka, że każdy model jest zły, ale też każdy jest dobry
    > ;-)))). Zależy czyje opinie się czyta. Dobrze wiesz że tak samo jest z
    > samochodami ;-)))

    Dokładnie, ta sama rzecz może być oceniana przeróżnie przez różnych ludzi.
    Ale nie warto jechać z kimś za inną ocenę (nawet gdy wynika z jego
    niewiedzy, a zwlaszcza wtedy warto go uświadomić że jest inaczej niż myśli),
    lepiej zapodać swoją i tyle.

  • 62. Data: 2011-03-14 14:15:52
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > tak przy okazji, serwis pomógł?

    Z tego co wiem to serwis póki co nie. Jedyne co to podobno
    przestali chować głowę w piasek ;-). Ale wiem też że w necie
    można znaleźć soft który problem rozwiązuje. Mamy znajomego,
    mocno obcykanego w tej dziedzinie (też miał akurat Sony
    zresztą) i on właśnie znalazł taki soft, który pomógł.

  • 63. Data: 2011-03-14 16:00:20
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Dziekuje wszystkim za pomoc, przykro mi ze watek poszedl w pewnym momencie w
    nieprzyjemnym kierunku.
    Ostatecznie zamowilem Sony KDL-32EX500 - znalazlem w cenie ponizej 1777 z
    odbiorem osobistym. Postaram sie za jakis czas opisac jak sie sprawuje na
    zwyklej antenie siatkowej.

    pozdr.
    k.

  • 64. Data: 2011-03-14 19:44:15
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Są 37''

    -----

  • 65. Data: 2011-03-14 19:49:08
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Telewizor może chodzić i 12 godzin dziennie lub dłużej.
    Praca w domu, opieka, weekendy, zaśpimy przy włączonym (no w nocy to druga
    taryfa ;-))
    Razy np. 100 wat różnicy to uzbiera się.

    -----

  • 66. Data: 2011-03-14 19:53:44
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Są 37''

    37'' nie sa tematem tego watku

  • 67. Data: 2011-03-14 19:56:45
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    > Telewizor może chodzić i 12 godzin dziennie lub dłużej.

    srednio przez 365 dni w roku? to nawet w sklepie bedzie ciezko

    > Praca w domu, opieka, weekendy, zaśpimy przy włączonym (no w nocy to druga
    > taryfa ;-))
    > Razy np. 100 wat różnicy to uzbiera się.

    skad to 100W? przy 32 calowym TV?

    ps. odpisuj pod cytowanym tekstem

  • 68. Data: 2011-03-14 20:28:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Ty chyba faktycznie poza monitory nie wyszedłeś.
    > W monitorach masz z reguły dwie świetlówki - góra i dół,
    > (w lapku jedna) a światło odbija się od lustra.

    Naprawiałem kiedyś 17" LCD Iiyama i były 4 świetlówki.

  • 69. Data: 2011-03-15 06:27:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-03-14 21:28, nom pisze:

    > Naprawiałem kiedyś 17" LCD Iiyama i były 4 świetlówki.

    możliwe, moja Iiyama ma dwie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.3 - power of linux

  • 70. Data: 2011-03-15 18:52:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > możliwe, moja Iiyama ma dwie

    Ta co naprawiałem to był klon Acera. ;-)