  • 11. Data: 2012-08-15 11:34:01
    Temat: Re: [link] Bo mamy przerwę...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-15 11:21, DoQ pisze:

    > Powinni ich zwolnić ze służby w trybie natychmiastowym za złe
    > parkowanie. Gorzej jak któregoś dnia będziesz potrzebował ich pomocy, a
    > oni będą się kręcić 20 min po okolicy szukając miejsca do prawidłowego
    > zaparkowania.

    Udajesz, że nie rozumiesz, czy nie rozumiesz naprawdę?

    --
    anacron

  • 12. Data: 2012-08-15 12:04:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-08-2012 11:34, anacron pisze:
    > Udajesz, że nie rozumiesz, czy nie rozumiesz naprawdę?

    Czytając/oglądając twoje produkcje można odnieść wrażenie że masz
    poważne problemy ze wzwodem, które musisz jakoś sobie zrekompensować.
    Co będzie następne? Policjant nie włączy kierunkowskazu czy emeryt
    przechodzący przy czerwonym świetle?

    --
    Pozdr.

  • 13. Data: 2012-08-15 12:19:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Aug 2012 23:37:16 +0200, DoQ

    > Który, kamerzysta? :)

    Oczywiście. Zresztą nie tylko głos podobny.
    Mają taką samą pasję... ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2012-08-15 12:22:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DoQ,

    Wednesday, August 15, 2012, 12:04:05 PM, you wrote:

> [...]
    > poważne problemy ze wzwodem, które musisz jakoś sobie zrekompensować.
    > Co będzie następne? Policjant nie włączy kierunkowskazu czy emeryt

    Uważaj - teraz zacznie przekręcać Twoje nazwisko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2012-08-15 12:36:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-15 12:04, DoQ pisze:

    > Czytając/oglądając twoje produkcje można odnieść wrażenie że masz
    > poważne problemy ze wzwodem, które musisz jakoś sobie zrekompensować.

    Ciężko mi dyskutować z Twoimi wyobrażeniami. Powtórzę pytanie, naprawdę
    nie rozumiesz?

    --
    anacron

  • 16. Data: 2012-08-15 12:49:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-08-2012 12:36, anacron pisze:
    > Ciężko mi dyskutować z Twoimi wyobrażeniami. Powtórzę pytanie, naprawdę
    > nie rozumiesz?

    No właśnie, nie rozumiesz?
    Słownictwo masz prostackie co pokazałeś w jednym z filmów, pyskujesz,
    stawiasz się, rzucasz a potem masz pretensje że policjant wlepia ci
    mandat za przejście po trawniku albo 15 sekundowy postój na przystanku.
    Jesteś niezrównoważony psychicznie. Dlatego jak napisałem wyżej, gdybym
    to ja był policjantem to bym ci zrobił pilota w samochodzie, test na
    trzeźwość i badanie pod kątem używek. Posiedziałbyś 2h jałowo na
    poboczu, to może byś ochłonął.

    --
    Pozdr.

  • 17. Data: 2012-08-15 12:50:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Uważaj - teraz zacznie przekręcać Twoje nazwisko.

    Jemu coś się stało chyba, jak był jeszcze Motylińskim to aż tak dziwnie
    się nie zachowywał.

    --
    Pozdr.

  • 18. Data: 2012-08-15 12:52:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-08-2012 12:19, Myjk pisze:
    > Oczywiście. Zresztą nie tylko głos podobny.
    > Mają taką samą pasję... ;P

    Może to Adaś Motyliński?:)

    --
    Pozdr.

  • 19. Data: 2012-08-15 12:54:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Powinni ich zwolnić ze służby w trybie natychmiastowym za złe parkowanie.
    > Gorzej jak któregoś dnia będziesz potrzebował ich pomocy, a oni będą się
    > kręcić 20 min po okolicy szukając miejsca do prawidłowego zaparkowania.

    Wtedy właśnie mają mięc włączone niebieskie

  • 20. Data: 2012-08-15 12:55:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Co będzie następne? Policjant nie włączy kierunkowskazu czy emeryt
    > przechodzący przy czerwonym świetle?

    Zdecydowanie policjant :-)