  • 21. Data: 2012-08-15 12:57:19
    Temat: Re: [link] Bo mamy przerwę...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > No właśnie, nie rozumiesz?
    > Słownictwo masz prostackie co pokazałeś w jednym z filmów, pyskujesz,
    > stawiasz się, rzucasz a potem masz pretensje że policjant wlepia ci mandat
    > za przejście po trawniku albo 15 sekundowy postój na przystanku. Jesteś
    > niezrównoważony psychicznie. Dlatego jak napisałem wyżej, gdybym to ja był
    > policjantem to bym ci zrobił pilota w samochodzie, test na trzeźwość i
    > badanie pod kątem używek. Posiedziałbyś 2h jałowo na poboczu, to może byś
    > ochłonął.

    Dobrze, że nie jesteś bo musielibyśmy Cię zastrzelić :-)

  • 22. Data: 2012-08-15 12:57:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-08-2012 12:55, John Kołalsky pisze:
    > Zdecydowanie policjant :-)

    Nie byłbym tego taki pewien. Ostatnio był emeryt któremu nie dał zjechać
    ze skrzyżowania.

    --
    Pozdr.

  • 23. Data: 2012-08-15 14:09:13
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Myjk

    > Z głosu... podobny do Adasia. ;P

    Bardziej klnie. :> A swoją drogą, gdzie jest Adaś?

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2012-08-15 14:50:55
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-15 12:54, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Wtedy właśnie mają mięc włączone niebieskie

    On tego nie rozumie, jak i tego, że w tym przypadku także muszą mieć
    włączone, bo jeśli ich nie mają popełniają wykroczenie, za które każdemu
    z nas wlepiliby mandat.

    --
    anacron

  • 25. Data: 2012-08-15 14:52:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-15 12:57, DoQ pisze:

    > Nie byłbym tego taki pewien. Ostatnio był emeryt któremu nie dał zjechać
    > ze skrzyżowania.

    Widzisz to co chcesz zobaczyć. Porażające.

    --
    anacron

  • 26. Data: 2012-08-15 15:36:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-08-2012 14:52, anacron pisze:
    > Widzisz to co chcesz zobaczyć. Porażające.

    W jakiś dziwny sposób niemal wszyscy tutaj widzieli to samo co ja.

    --
    Pozdr.

  • 27. Data: 2012-08-15 20:40:17
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-15 15:36, DoQ pisze:

    > W jakiś dziwny sposób niemal wszyscy tutaj widzieli to samo co ja.

    Nie pisz wszyscy, bo wszyscy nie są Twoimi kolegami z psychiatryka, poza
    tym CI co widzieli coś innego niż Ci "wszyscy" na mail napisali mi co
    innego, na grupie zapewne nie mieli odwagi, abyś wraz z kolegami ich nie
    zaszczekał. NO i w końcu gdy kiedyś będziesz miał okazje przejechać się
    przez tamto skrzyżowanie zobaczysz jak ruch zorganizowany. :) Jak dla
    mnie EOT.

    --
    anacron

  • 28. Data: 2012-08-15 20:53:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Wednesday, August 15, 2012, 8:40:17 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > tym CI co widzieli coś innego niż Ci "wszyscy" na mail napisali mi co
    > innego, na grupie zapewne nie mieli odwagi, abyś wraz z kolegami ich nie

    Oj, przestań juz zmyslać. Jestes za stary na bajki o niewidzialnych
    przyjaciołach.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2012-08-15 21:11:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-08-14 16:33, anacron pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ioUU5PmNCHA
    > Wymaga to komentarza? :)

    Mają wyjebane na wszystko, a nie przerwę.

  • 30. Data: 2012-08-15 21:36:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-08-15 21:11, megrims pisze:

    > Mają wyjebane na wszystko, a nie przerwę.

    Za każdym takim i podobnym przypadkiem z oznakowanym bądź nie radiowozem
    wysyłam wszystko na e-mail s...@p...gov.pl Potem dostaję
    pisemko, że policjant przyjął mandat lub nie przyjął i sprawa została
    skierowana do sądu. Mogą mieć wyjebane, zapłacą, tak czy siak. Proste i
    skuteczne co najważniejsze.

    ps. w mailu trzeba podać dane teleadresowe, aby pocztą otrzymać
    informację, niestety nie odsyłają tą samą drogą.

    --
    anacron