  • 1. Data: 2013-02-12 21:42:51
    Temat: lista zadan - android
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    Witam,
    Czy mozecie polecic prosta aplikacje do prowadzenia listy zadan.?
    Chce niezalezny program, nie chce integracji z kontem gmail itd.
    Dzieki, pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2013-02-12 21:48:37
    Temat: Re: lista zadan - android
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2013-02-12 21:42, adam pisze:
    > ezalezny program, nie chce integracji z kontem gmail itd.
    > Dzieki, pzdr
    MI wystarcza google task, fajnie przypomina jak czegoś nie przeczytasz
    to co kilka minut wydaje dźwięk. Brakuje tylko szybkiego odkładania na
    np godzinę albo 4 albo następny dzień.

  • 3. Data: 2013-02-12 22:08:37
    Od: lukz <l...@v...pl>

> [...]
    > Czy mozecie polecic prosta aplikacje do prowadzenia listy zadan.?
    > Chce niezalezny program, nie chce integracji z kontem gmail itd.

    Any.Do
    Jest wyjatkowo ladny i ma funkcjonalne widzety

  • 4. Data: 2013-02-12 22:59:07
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "lukz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Any.Do
    > Jest wyjatkowo ladny i ma funkcjonalne widzety

    Gtasks, bardzo ładnie chodzi u mnie od 8 m-cy, ma też konto lokalne, nie
    tylko guglowskie. Prosty, po polskiemu i free.
    Testowałem kilkanaście najpopularniejszych a ten mi najbardziej przypasował.
    tu link do GP http://tinyurl.com/cu52tby

    Jak masz wolne 8 zł to ten widżet
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.ko
    xx.pure_calendar&feature=search_result
    bardzo dobrze współpracuje z Gtasks i kalendarzem jednocześnie. Ja używam
    Bussiness Calendar i oba bardzo dobrze się uzupełniają w widżecie. Klikając
    "plus" wybierasz do której apki chcesz dodać wpis - do zadań czy do
    kalendarza.
    Szczerze polecam

  • 5. Data: 2013-02-12 22:59:58
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzupełniają w widżecie. Klikając "plus" wybierasz do której apki chcesz
    > dodać wpis - do zadań czy do kalendarza.

    sorry, miało pójść na adama.

  • 6. Data: 2013-02-13 01:30:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "frank drebin" <b...@v...pl> wrote in message
    > sorry, miało pójść na adama.

    A dlaczego??? Od takich dyskusji jest właśnie ta grupa!

  • 7. Data: 2013-02-13 12:02:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    adam <a...@a...pl> wrote:

    > Witam,
    > Czy mozecie polecic prosta aplikacje do prowadzenia listy zadan.?
    > Chce niezalezny program, nie chce integracji z kontem gmail itd.

    Mi wystarczy colornote, oprócz notatek masz checklistę. Spisujesz
    zadania i odznaczasz na checkliście.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2013-02-13 14:05:38
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl>

> [...]
    > Czy mozecie polecic prosta aplikacje do prowadzenia listy zadan.?
    > Chce niezalezny program, nie chce integracji z kontem gmail itd.

    Ja po wielomiesiecznym testowaniu przerzucilem sie na DGT GTD. Program
    ladnie synchronizuje sie z toodledo i ma bardzo fajny interfejs. Any.Do
    jest takze fajne ale mi brakowalo synchronizacji miedzy urzadzeniami ,
    ktore posiadam (android/tablet/ipod/ipad) i dostepu poprzez web. Z
    drugiej stron,y ostatnio odkrylem Trello i bardzo fajnie wspomaga w
    pracy. BTW dlugo pracowalem z hitask - bardzo fajny i doit.im (fajny,
    ale brakuje zagniezdzania zadan) co w DGT nie stanowi problemu. Trello
    rewelacyjnie sie za to nadaje do kolaboracji zespolowej. DGT mozesz
    uzywac bez synchronizacji i jest bardzo podobne do Todo z IOS.

    --
    regards
    Salata

  • 9. Data: 2013-02-13 15:19:19
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > "frank drebin" <b...@v...pl> wrote in message
    > A dlaczego??? Od takich dyskusji jest właśnie ta grupa!

    jasne, nie chodziło mi o priv, miała być odpowiedź do postu adama a nie
    polemika z lukz'em.