  • 51. Data: 2012-07-28 14:41:52
    Temat: Re: lobby oponiarskie dziala
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.07.2012 00:43, anacron pisze:

    > A ile masz IQ? :)

    > Nie, lepiej wprowadzić przepis, że leczenie pokrywa OC sprawcy, ale
    > takie myślenie rodem z PRL jak Twoje niestety jeszcze dominuje w tym
    > pseudo demokratycznym kraju.
    >Sory, ale nie zrozumiałem o co Ci chodzi. teraz za leczenie płacimy
    wszyscy. Wyobraź sobie że ja potrąciłem Twoje dziecko, jest mocno
    poszkodowane, z różnych przyczyn w polsce nie wyleczą, ale w Niemczech
    tak. zapłacić trzeba. Co by było w tym złego, gdyby sprawca szkody
    musiał płacić, albo chociaż współuczestniczyć w płaceniu?

    ToMasz

  • 52. Data: 2012-07-28 15:02:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.07.2012 14:41, ToMasz pisze:

> [...]
    > tak. zapłacić trzeba. Co by było w tym złego, gdyby sprawca szkody
    > musiał płacić, albo chociaż współuczestniczyć w płaceniu?

    Przecież musi - czy to z własnej kieszeni, czy to z własnej polisy.

  • 53. Data: 2012-07-28 15:10:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości grup
    .net...

    > To jest już tylko pobożne życzenie.

    Że nie będzie, czy że teraz się wlecze właśnie z powodu radosnej jazdy na
    letnich oponach, które w takich warunkach wybitnie nie działają?

  • 54. Data: 2012-07-28 17:14:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.07.2012 15:02, Andrzej Lawa pisze:

    > Przecież musi - czy to z własnej kieszeni, czy to z własnej polisy.

    O czym Ty do mnie rozmawiasz? Wszyscy legalnie zarabiający płacimy na
    szpitale i po równo "zrzucamy" się na leczenie każdego z nas. Nie
    istotne czy ktoś ma grypę, złamaną nogę, czy raka. Skoro nie istotne w
    jaki sposób doszło do urazu/zachorowania, to - jeśli to możliwe -
    Państwo _nakazuje wszystkim_ pewne czynności, w tym przypadku zapłacimy
    za oponki, niezależnie czy ktoś jeździ 10 tyś zimą czy 20 km. PAństwo na
    tym oszczędzi na koszach leczenia. przynajmniej ktoś taki operat
    wykonał, z którego te oszczędności wynikają.

    ToMasz

  • 55. Data: 2012-07-28 17:22:50
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2012-07-27 15:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Cóż, może ambitne plany naszego rządu obejmują też ustawową kontrolę nad
    > pogodą? ;->

    To nie rząd chciał powołać Komisję Śledczą do ustalenia
    odpowiedzialności okupacyjnego reżimu Donaldu Tusku za powietrzne..."
    a oświecona inaczej opozycja..

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 56. Data: 2012-07-28 17:23:34
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-28 06:50, J.F. pisze:

    > Zle jest tez jak kierowca z naprzeciwka wyjedzie na czolowke, "bo tu panie
    > sam lod".

    jemu pewnie też źle
    a moze ubezpieczyciel powinien wtedy się wypiąć i nie pokryć strat lub
    wystąpić z regresem?
    ha tylko kto takiego ubezpieczyciela wybierze
    no ale moze składka dla ludzi na zimówkach będzie niższa..?
    a moze nie będzie bo wcale to sie na statystyki nie przekłada?

    > I zle tez jest jak musisz trzy dni stac na autostradzie, bo paru cieci
    > uwaza ze letnie sa rownie dobre jak zimowki.

    tiry mają opcję zimówek?
    bo to one przeważnie mają problem z podjechaniem pod górkę.

    > Nie wiem jak to w niemczech bylo - lobby oponiarskie czy rzeczywista
    > potrzeba, ale nakaz wprowadzili, i to w kilku etapach, wiec moze jednak
    > potrzeba .. a moze jednak potrzeba powiekszenia obrotow :-)

    dziś zgodzisz się ze ktoś ci powie jakie opony masz zakładać
    a jutro dowiesz się jakich żarówek masz w domu używać.
    ojć! już wczoraj się dowiedziałeś ;-)

  • 57. Data: 2012-07-28 17:27:00
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-28 00:37, anacron pisze:

    > Ależ ja wiem co to zimowe, żonie do auta zakładam co zimę, dla świętego
    > spokoju, więc oszczędź sobie taką demagogię.

    demagogię?
    wrażliwiec jesteś.
    pisałem wyłącznie o swoich wrażeniach, widać masz inne polskie warunki u
    siebie, lub inne kryterium gównodajności.

  • 58. Data: 2012-07-28 17:33:16
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Państwo _nakazuje wszystkim_ pewne czynności, w tym przypadku zapłacimy
    > za oponki, niezależnie czy ktoś jeździ 10 tyś zimą czy 20 km. PAństwo na
    > tym oszczędzi na koszach leczenia.

    nie wiadomo.

    > przynajmniej ktoś taki operat
    > wykonał, z którego te oszczędności wynikają.

    jestes tego pewien, że wykonał?
    myślisz ze są statystyki które podają liczbę wypadków których uczestnicy
    jechali na zimówkach/letnich/wielosezonowych wraz z aktualnymi dla
    zdarzenia warunkami pogodowymi?

    to kolejny pomysł żeby sprawiać wrażenie że się pracuje dla dobra i
    bezpieczeństwa społecznego.
    no i zawsze można mandat dowalić.

  • 59. Data: 2012-07-28 17:34:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.07.2012 17:14, ToMasz pisze:

    > O czym Ty do mnie rozmawiasz? Wszyscy legalnie zarabiający płacimy na

    Nie, nie wszyscy.

    > szpitale i po równo "zrzucamy" się na leczenie każdego z nas. Nie

    Nie, nie każdego.

  • 60. Data: 2012-07-28 23:03:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 28 Jul 2012 15:10:33 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Że nie będzie, czy że teraz się wlecze właśnie z powodu radosnej jazdy na
    > letnich oponach, które w takich warunkach wybitnie nie działają?

    Kierowcy wloką się nie z powodu opon, a z powodu śniegu - i pewnie nie
    przestaną tego robić nawet jak ich obowiązkowo nawet w kolce.
    Zwłaszcza że cała masa wlecze się na zimówkach.

    Dokładnie tak samo jak wielu zaczyna się wlec jak zaczyna padać deszcz,
    pomimo że nakaz używania opon deszczowych już obowiązuje i raczej wszyscy
    kierowcy je mają.