    From: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ma ktoś to cudo ?
    Date: Sun, 11 Oct 2015 18:53:32 +0200

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w
    news:mvdldg$k02$1@speranza.aioe.org ...
    :
    :W dniu 2015-10-11 o 14:35, (c)RaSz pisze:
    : >
    : > (...)

    : > A jeszcze: do tego kol. sundayman pisze jak... 3d**a, no bo zasadnicze
    pytanie -
    : > powinno być uwidocznione w tytule wątku. Czyli nie "cudo", ale prosto z
    mostu:
    : > "instek GSP-730" - dzięki czemu tacy, którzy nie mają - to i czasu nie
    : > zmarnują, czytając o jakichś-tam "cudach".
    :
    :
    : Przesadzasz, ta grupa nie jest aż tak aktywna żeby otwarcie posta
    : zajęło ci wiele czasu, więcej straciłeś na to bezsensowne marudzenie.
    :
    : > Więcej asertywności!
    :
    :
    : No właśnie, mierzi cię, to po co tu zaglądasz?
    :
    : Janusz_K
    :

    Hm, nie obraź się, ale zauważ, iż moje "tracenie czasu" jakiś-tam sens, dla
    działania Grupy - jednak miało, bo a nóż-widelec ten czy ów - weźmie to sobie do
    serca. Natomiast Ty nawypisywałeś się tylko i wyłącznie po to, aby mi...
    nawrzucać! Myślę, że już lepiej krzewić obyczaje dobre, a nie - złe.

    A co do "mierzi" - to moja krytyka nie była aż tak drastyczna...

    --
    Zasłyszane od pewnej blondynki: "Wiecie dlaczego na wszelkich forach
    dyskusyjnych przede wszystkim miotają się różni faceci? Ano dlatego, że oni po