  • 1. Data: 2015-10-11 03:47:28
    Temat: ma ktoś to cudo ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Analizator widma instek GSP-730

    https://www.youtube.com/watch?v=DAXQK9b1V_c

    Cena bardzo atrakcyjna. Nada się toto do badań EMC ?

  • 2. Data: 2015-10-11 11:00:55
    Temat: Re: ma ktoś to cudo ?
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-11 o 03:47, sundayman pisze:
    > Analizator widma instek GSP-730
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=DAXQK9b1V_c
    >
    > Cena bardzo atrakcyjna. Nada się toto do badań EMC ?

    Zaczynasz że tak powiem od dupy strony..
    Żeby kupić przyrząd do EMC zacznij od kupienia norm na które będziesz
    badał, przejrzyj je pod kątem sposobu przeprowadzania badań na podstawie
    tego określ parametry urządzenia a potem zabieraj się za kupowanie.
    Ten analizator chodzi od 100khz, a jak w normie będzie że masz
    przeprowadzić badania od 10khz to co zrobisz?

  • 3. Data: 2015-10-11 11:13:47
    Od: s...@g...com

    użytkownik Bartolomeo napisał:

    > Zaczynasz że tak powiem od dupy strony..
    > Żeby kupić przyrząd do EMC zacznij od kupienia norm

    Norm? 2015r. i w necie nie ma?

  • 4. Data: 2015-10-11 11:31:48
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 11-10-2015 11:13, s...@g...com wrote:

    > Norm? 2015r. i w necie nie ma?

    Są płatne.
    K.

  • 5. Data: 2015-10-11 14:35:36
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartolomeo" <n...@n...com> napisał w

    :W dniu 2015-10-11 o 03:47, sundayman pisze:
    : > Analizator widma instek GSP-730
    : >
    : > https://www.youtube.com/watch?v=DAXQK9b1V_c
    : >
    : > Cena bardzo atrakcyjna. Nada się toto do badań EMC ?
    : >
    :
    :
    :
    : Zaczynasz że tak powiem od dupy strony..
    :
    :

    A jeszcze: do tego kol. sundayman pisze jak... 3d**a, no bo zasadnicze pytanie -
    powinno być uwidocznione w tytule wątku. Czyli nie "cudo", ale prosto z mostu:
    "instek GSP-730" - dzięki czemu tacy, którzy nie mają - to i czasu nie
    zmarnują, czytając o jakichś-tam "cudach".
    Więcej asertywności!

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 6. Data: 2015-10-11 14:41:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-11 o 14:35, (c)RaSz pisze:

> [...]
    > "instek GSP-730" - dzięki czemu tacy, którzy nie mają - to i czasu nie
    > zmarnują, czytając o jakichś-tam "cudach".
    Przesadzasz, ta grupa nie jest aż tak aktywna żeby otwarcie posta
    zajęło ci wiele czasu, więcej straciłeś na to bezsensowne marudzenie.
    > Więcej asertywności!
    No właśnie, mierzi cię, to po co tu zaglądasz?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 7. Data: 2015-10-11 15:53:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bartolomeo,

    Sunday, October 11, 2015, 11:00:55 AM, you wrote:

> [...]
    > Ten analizator chodzi od 100khz, a jak w normie będzie że masz
    > przeprowadzić badania od 10khz to co zrobisz?

    Zakłócenia przewodzone w zasilaczach od 150kHz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2015-10-11 15:54:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Szklanynocnik,

    Oczywiście, że są. Za ciężkie pieniądze. https://sklep.pkn.pl/

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2015-10-11 18:53:32
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w
    news:mvdldg$k02$1@speranza.aioe.org ...
    :
    :W dniu 2015-10-11 o 14:35, (c)RaSz pisze:
    : >
    : > (...)

[...]

    Hm, nie obraź się, ale zauważ, iż moje "tracenie czasu" jakiś-tam sens, dla
    działania Grupy - jednak miało, bo a nóż-widelec ten czy ów - weźmie to sobie do
    serca. Natomiast Ty nawypisywałeś się tylko i wyłącznie po to, aby mi...
    nawrzucać! Myślę, że już lepiej krzewić obyczaje dobre, a nie - złe.

    A co do "mierzi" - to moja krytyka nie była aż tak drastyczna...

    --
    Zasłyszane od pewnej blondynki: "Wiecie dlaczego na wszelkich forach
    dyskusyjnych przede wszystkim miotają się różni faceci? Ano dlatego, że oni po

  • 10. Data: 2015-10-11 21:54:30
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ten analizator chodzi od 100khz, a jak w normie będzie że masz
    > przeprowadzić badania od 10khz to co zrobisz?

    Jest to niewątpliwie racja.

    Zresztą, już zauważyłem że się powtarzam, bo kiedyś pytałem o tego
    insteka, w kontekscie RIGOLA DSA 815 (chyba).

    Uwagę co do tytułu posta wziąłem sobie do serca, chociaż aż takiego
    ruchu tutaj nie ma, więc się pewnie świat nie zawali :)
    Ale OK.