    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mały samochod spalanie jaki?
    Date: Sun, 15 Oct 2017 13:51:41 +0200

    W dniu 15.10.2017 o 13:13, Budzik pisze:

    > Powodów jest kilka ale imo jednym z nich jest to ze wiekszosc osób tak
    > naprawde nie wie ile ich auto pali.
    > Dlaczego?
    >
    > Przykładowo dlatego, ze tak naprawde nie wie ile przejezdza km.

    Ciekawe - mój pokazuje bardzo dokładnie - w sensie jak jadę przez pół
    Polski, to różni się od tego z Google maps o jakies kilka (czasem
    kilkanaście km) km więcej. I pewnie to rzeczywiście kilka km więcej
    przejechałem, bo na stację zjechać do kibelka, itp.

    Co do niewiedzy to raczej bym się spodziewał, że po prostu nigdy tego
    nie przeliczyli, tylko patrzą na komputer.

    Ale w większości wypadków ludzie przeżywają dysonans poznawczy i na siłę
    wmawiaja sobie, że ich dizel na 10 km trasie dom praca w korkach, pali
    tyle co pisali inni, którzy również chcieliby wierzyć w to co napisali;)

    Jak mówię znajomym, ze mój Accord pali 14 lpg w miescie, to mówią mi, ze
    ich disle to 4,5 w zimę w mieście w korkach;) Zresztą zobaczysz - zaraz
    ktoś napisze:P

    Shrek