    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: mechanizm podnoszenia szyby
    Date: Fri, 16 Jul 2010 14:19:58 +0200

    Czabu pisze:

    > Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zwykle nie trzeba jej w ogóle wyjmować.
    >
    > Pozdrawiam
    > Czabu

    wyciagnolem caly mechanizm bez wyjmowania szyby.

    olalem wymiane linki - za duzo kombinowania - czekam teraz na przesylke
    z calym mechanizmem i mam nadzieje zamontowac to spowrotem bez zadnych
    strat dodatkowych ;) .
    Szyba jest domknieta i wsparta od srodka na 'patykach' a od gory tryma
    ja jeszcze na wszelki wypadek tasma (by nie opadla).

    --
    pozdr
    Adam (AL)