eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymegane phI i ph2 › Re: megane phI i ph2
  • Data: 2015-10-09 10:47:20
    Temat: Re: megane phI i ph2
    Od: "t" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >po lifcie są tylko 16 zaworowe

    Były też wersje 8zaworowe. Rzadziej ale jednak :)
    Różnice, to głównie wygląd - przód i trochę inne tapicerki. Dodali silniki
    16V i poprawili zabezpieczenie antykorozyjne.
    Sam mam ph2 kombi. Ruda pojawiła mi się w 3 miejscach, ale tam auto było
    robione po stłuczkach. Gdzie nie bite, nie ma rdzy. Wersje przed liftem ruda
    bardzo lubiła. Podobnie było z laguną 1 . Silnik oszczędny. Pb paliła ok 5,5
    trasa do 8,5 miasto zima. teraz nie wiem, bo jeżdżę na lpg, którego spala do
    10l. Miasto kraków, krótkie odcinki i dynamiczna jazda. W trybie: emeryt
    mode, jestem w stanie zejść do ok 8,5l ,ale to nie dla mnie. Cewki, owszem
    padały, ale w nowych autach i tylko Sagem'a. Potem powymieniali na Denso i
    problem zniknął. Ja nawet nie zaglądałem do nich przez ok 70tyś km, bo nie
    ma po co.
    Ogólnie autko zacne, ale zanim się kupi, to trzeba obejrzeć jak każde , aby
    się nie wpakować na minę.


    Pozdrawiam
    Tor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: