    From: "t" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: megane phI i ph2
    Date: Fri, 9 Oct 2015 10:47:20 +0200

    >po lifcie są tylko 16 zaworowe

    Były też wersje 8zaworowe. Rzadziej ale jednak :)
    Różnice, to głównie wygląd - przód i trochę inne tapicerki. Dodali silniki
    16V i poprawili zabezpieczenie antykorozyjne.
    Sam mam ph2 kombi. Ruda pojawiła mi się w 3 miejscach, ale tam auto było
    robione po stłuczkach. Gdzie nie bite, nie ma rdzy. Wersje przed liftem ruda
    bardzo lubiła. Podobnie było z laguną 1 . Silnik oszczędny. Pb paliła ok 5,5
    trasa do 8,5 miasto zima. teraz nie wiem, bo jeżdżę na lpg, którego spala do
    10l. Miasto kraków, krótkie odcinki i dynamiczna jazda. W trybie: emeryt
    mode, jestem w stanie zejść do ok 8,5l ,ale to nie dla mnie. Cewki, owszem
    padały, ale w nowych autach i tylko Sagem'a. Potem powymieniali na Denso i
    problem zniknął. Ja nawet nie zaglądałem do nich przez ok 70tyś km, bo nie
    ma po co.
    Ogólnie autko zacne, ale zanim się kupi, to trzeba obejrzeć jak każde , aby
    się nie wpakować na minę.

    Pozdrawiam
    Tor