  • Data: 2017-08-21 23:01:13
    Temat: Re: mercedes cla 45amg czy bmw 335ix czy audi s5
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:op.y5b32hihg01fvf@l-089.harvard.local...
    W dniu .08.2017 o 18:39 ddddddddddddd <d...@f...pl> pisze:

    > zapomniałem dodać, było to komfortowe rodzinne kombi, w hot-hatch'u
    > wystarczyłoby pewnie 200KM - ale nie chciałbym nim jechać np. do Włoch.

    Co ty tak z tymi Włochami? - jak byś nie jechał to tam nie ma gdzie
    "pojechać" - co innego takie Monachium, Stottgart czy też Zurych.

    > Ktoś kiedyś powiedział, że na przedni napęd wystarcza 200KM, na tylny
    > 300KM, a na 4x4 400KM - nie testowałem wszystkich opcji, ale na razie mi
    > się to sprawdza ;)

    Właśnie o to mi chodzi - czy w popierdółkach poniżej 2t jakie chce kupić
    autor wątku faktycznie w normalnym ruch drogowym coś znaczą te dodatkowe
    100KM?

    TG

    miałem 200KM, teraz mam ponad 300 w tej samej budzie (1,7t masy własnej wg
    dowodu)- róźnica jest znaczna, banan na gębie jest:)
    I jak ktoś wcześniej pisał- samochód nie nudzi się, już się miejsca na
    pieczątki skończyły w dowodzie a nadal się fajnie jeździ.
    Można jechac po emerycku jak się chce ale można też wyprzedzic na 100m
    przerywanej.

    --
    pozdr

    Tomasz