  • 11. Data: 2007-07-12 08:22:55
    Temat: Re: metro ethernet 20Mbit za ok 2000zl
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    Jakub K. <j...@a...plnospa> napisał(a):

    > Nie wiem czy TPSA to w ogóle jakiekolwiek rozwiązanie. Biorąc pod uwagę
    > cenę, to raczej chwytanie się brzytwy przez TPSA. Każdy kto ma z TPSA
    > styczność jako ofertę detaliczną na mały wolumen, wie, że wszystko leci
    > po ścieżkach tak przeciążonych, że się w pale nie mieści.

    mam stycznosc z TPsa, wlasnie metro eth, maly wolumen i nie widze ze
    by cos lecialo jakimis szczegolnymi sciezkami. a szczegolnie
    przeciazonymi. moze masz przyklad takiej przeciazonej sciezki bym mogl
    sprawdzic ?

    > Pytanie, co oznacza dojdzie "światłem"? Śmiem wątpić, aby TPSA miałoby
    > dojść światłem nawet na 20m przy tym wolumenie, gdzie koszt dojścia 100m
    > w niektórych lokalizacjach to >40K PLN.

    do nas doszla na 500m i na pewno nie bylo to 40k pln,bylo to nawet duzo mniej niz
    10kpln (warszawa). w radomiu tez propoowali swiatlo, twierdzili ze sie
    da, tyle ze dlugo na nie trzebaby czekac. tak maja, bronisz im ?

    > Ogólnie, dobrze się zastanów zanim podpiszesz umowę. Sprawdź termin ew.
    > testów i rozwiązania umowy np. w przeciągu 7dni od podpisania bez
    > konsekwencji.

    dobre rady zawsze w cenie

    > Sprawdź, czy aby na pewno te "światło" nie jest w
    > rzeczywistości latarką ciecia w kanciapie w biurowcu obok.

    koloryzujesz mocno wasc, a zadnych faktow chyba nie znasz. masz TPsa za
    jakiegos trzepaka z osiedla obok ?

    > ~JK

    > P.S. Podaj lokalizację /może być e-mail/, zobaczę czy nie mogę Cie u
    > siebie podpiać lub u znajomego jakiegoś.

    to sie moze pochwal jakimi laczami ty dysponujesz... lub ci znajomi... i
    po ile odstapisz 10Mb ?

    --
    Ivan Aen Saevherne
    GG 5046496

  • 12. Data: 2007-07-12 12:56:33
    Od: "Jakub K." <j...@a...plnospa>

> [...]
    > by cos lecialo jakimis szczegolnymi sciezkami. a szczegolnie
    > przeciazonymi. moze masz przyklad takiej przeciazonej sciezki bym mogl

    Puść max ruchu miedzy różnymi punktami na świecie (nie tylko wewnątrz
    ichniejszej sieci) przez 24h. Sprawdź statystyki.

    > do nas doszla na 500m i na pewno nie bylo to 40k pln,bylo to nawet duzo mniej niz
    > 10kpln (warszawa). w radomiu tez propoowali swiatlo, twierdzili ze sie
    > da, tyle ze dlugo na nie trzebaby czekac. tak maja, bronisz im ?

    No cóż. Może coś się zmieniło, może zmienił się marketing, a może
    potaniały koparki. Nie wiem.

    > dobre rady zawsze w cenie

    > koloryzujesz mocno wasc, a zadnych faktow chyba nie znasz. masz TPsa za
    > jakiegos trzepaka z osiedla obok ?

    Może i koloruje a może i nie. Lepiej dmuchać na zimne niż sądzić się z
    molochem przez następne 10 lat.

    > to sie moze pochwal jakimi laczami ty dysponujesz... lub ci znajomi... i
    > po ile odstapisz 10Mb ?

    TPNET -- liczony w setkach MBps
    TeleGlob -- liczony w Gbps
    DTAB -- liczoby w MBps
    Punkty wymiany międzyoperatorskiej - liczone w Gbps i 10Gbps
    i wiele innych.

    Nie jest to miejsce do reklam, zatem nie podam szczegółów. Ogólnie,
    pracuję u operatora a nie dla sieci osiedlowej. Chcesz znać cenę i
    możliwości techniczne, pisz na e-mail. Nie będę spamował w grupie, nie
    do tego ona służy ;-)

    pozdrawiam
    --
    Jakub 'jezik/nemesis' Kolasa

    `Given enough eyeballs, all bugs are shallow'
    Linus' Law, Eric Raymond
    ----------------------
    e-mail
    jezik+at+arker.pl
    j+at+openweb.org.pl
    http
    http://www.openweb.org.pl/
    http://dev.etop.pl/
    PGP Public key: http://www.openweb.org.pl/jezik.asc
    PGP Key server w/ my key: pgp.mit.edu
    ----------------------

  • 13. Data: 2007-07-13 08:36:45
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    Jakub K. <j...@a...plnospa> napisał(a):

    > Puść max ruchu miedzy różnymi punktami na świecie (nie tylko wewnątrz
    > ichniejszej sieci) przez 24h. Sprawdź statystyki.

    czy chcesz powiedziec, ze jak wezme od Ciebie 10Mb to jestes w stanie mi
    zagwarantowac ze (bez wzgledu na styki, polityki itp roznych operatorow
    posredniczacych w tej trasie do zagranicy) zawsze wyciagne max ?

    > No cóż. Może coś się zmieniło, może zmienił się marketing, a może
    > potaniały koparki. Nie wiem.

    no wlasnie nie wiesz, nie wiedzac , wprowadzasz (celowo lub mimowolnie)
    ludzi w blad.

    > Może i koloruje a może i nie. Lepiej dmuchać na zimne niż sądzić się z
    > molochem przez następne 10 lat.

    a w druga strone tez to dziala:moze masz te styki, a moze nie, moze masz
    wszystko postawione w serwerowni na hubach a moze nie. a co za roznica
    czy sie 10 lat sadze z molochem z jedna osoba ?

    > TPNET -- liczony w setkach MBps
    > TeleGlob -- liczony w Gbps
    > DTAB -- liczoby w MBps
    > Punkty wymiany międzyoperatorskiej - liczone w Gbps i 10Gbps
    > i wiele innych.

    i dochodzisz z tym swiatlem do endusera, w 20 najwiekszych miastach w
    polsce ?

> [...]
    > pracuję u operatora a nie dla sieci osiedlowej. Chcesz znać cenę i
    > możliwości techniczne, pisz na e-mail. Nie będę spamował w grupie, nie

    akurat w tym watku mowimy o oferach operatorow i warunkach technicznych.
    pojawiaja sie ceny, nazwy itp. to moze choc uchylisz rabka i zdradzisz
    tego operatora ? tak zeby ktos moglby sie ewentualnie wypowiedziec...

    --
    Ivan Aen Saevherne
    GG 5046496

  • 14. Data: 2007-07-13 10:40:44
    Od: wer <b...@n...pl>

    i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl wrote:

    > akurat w tym watku mowimy o oferach operatorow i warunkach technicznych.
    > pojawiaja sie ceny, nazwy itp. to moze choc uchylisz rabka i zdradzisz
    > tego operatora ? tak zeby ktos moglby sie ewentualnie wypowiedziec...

    Tak trudno sprawdzić skąd postował?

    eTop, swoja drogą drogo dosyć.

    --
    wer

    nie odpisuj na adres b...@n...pl
    wlasciwy adres a...@o...pl

    Jestem przeciwnikiem kary smierci, ale dla przykladu powinno sie
    powiesic 100 spamerow w miejscach publicznych.

  • 15. Data: 2007-07-13 10:43:10
    Od: i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl

    wer <b...@n...pl> napisał(a):

    > Tak trudno sprawdzić skąd postował?

    > eTop, swoja drogą drogo dosyć.

    to sie ze skads postuje, to jeszcze o niczym nie swiadczy, choc
    faktycznie sprawdzilem.

    --
    Ivan Aen Saevherne
    GG 5046496

  • 16. Data: 2007-07-16 14:06:14
    Od: "Jakub K." <j...@a...plnospa>

    i...@w...to.ustronie.pw.edu.pl pisze:

    > to sie ze skads postuje, to jeszcze o niczym nie swiadczy, choc
    > faktycznie sprawdzilem.

    Skoro postuję a) z serwera NNTP eTop b) z adresacji eTop to na 99% jest
    to eTop ;->

    ~JK
    --
    ,,Given enough eyeballs, all bugs are shallow''
    - Linus' Law by Eric Raymond

  • 17. Data: 2007-07-16 15:21:35
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Jestem juz po rozmowach,a poniewaz nie pozwolono mi zdradzac szczegolow dla
    zainteresowanych zostawiam numery kontaktowe osob ktore zajmuja sie metro
    ethernet (za ich zgoda):
    Anita Chrostek 502 438 234 handlowiec-opiekun
    Krzysztof Rzepa 502 189 376 specjalista
    ps.ogolnie wyglada wszystko fajnie tylko dobre ceny = lojalka min.2lata ;(

    pozdro
    spit

  • 18. Data: 2007-07-16 17:54:59
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    spit pisze:
> [...]
    > Krzysztof Rzepa 502 189 376 specjalista
    > ps.ogolnie wyglada wszystko fajnie tylko dobre ceny = lojalka min.2lata ;(

    Dostępne już poza Warszawą?

    Szymon Wyrembak

    (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

  • 19. Data: 2007-07-16 19:35:48
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Szymon Wyrembak" <_@_.eu> napisał w wiadomości

    > Dostępne już poza Warszawą?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Szymon Wyrembak
    >
    > (odpowiadajac popraw adres: i...@n...eu)

    ...na Sląsku już tak ...tylko czas instalacji zależy od ceny jaką
    wynegocjujesz .Im lepsze ceny dla ciebie, tym dłuzej czekasz ,aż obsłuża
    tych co więcej płacą ;).

  • 20. Data: 2007-07-16 19:52:26
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > ...na Sląsku już tak ...tylko czas instalacji zależy od ceny jaką
    > wynegocjujesz .Im lepsze ceny dla ciebie, tym dłuzej czekasz ,aż obsłuża
    > tych co więcej płacą ;).

    Na Slasku, a dokladnie to z tego co wiem to tylko w Katowicach. Niestety to
    lacza bez gwarancji.