    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: miernik pojemności akumulatorów - polecicie coś?
    Date: Tue, 20 Sep 2016 18:13:55 +0200

    Użytkownik "ddddddddd" napisał w
    >producent nie podaje żadnych danych (sprawdzałem- chociażby Bosch S5
    >100Ah który mam w aucie)
    >ogólne... no niby jest, taki 100Ah powinien mieć 1-2mOmy, mój ma
    >więcej - chyba 6mOmów - ale czy faktycznie powinien mieć mniej?

    No, takie bydle to ma prad rozruchowy pewnie kolo 1000A, no 700
    chocby.
    Nie wiem jaki oni zakladaja spadek napiecia, ale przy 6mOhm to by bylo
    6V - troche duzo.
    A to w dodatku powinno byc przy bodajze -20C

    >Nie wykluczam że aku do bani, nie mierzyłem żadnego sprawnego.
    >Mój przyrząd pomiarowy to ładowarka Imax B6 mini - ale nawet nie wiem
    >na jakiej zasadzie mierzy

    I tu moze byc jedna kwestia, a druga - jak podlaczona do tego aku ?
    6mOhm to moze byc na stykach.

    J.