  • 181. Data: 2012-01-11 11:45:55
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:38:54 +0100, AL napisał(a):

    > sam jestes lajza
    > i po Twoich wypowiedzich swiadczy, ze w wiekszosci nie wiesz o czym mowisz

    Alleluja. Po dwóch tygodniach kopania się z koniem wreszcie zauważyłeś.
    Gratulacje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 182. Data: 2012-01-11 11:52:50
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nie jest.

    Jest.

    > Bo też teza o coraz lżejszych systemach nie została ograniczona do
    > urządzeń mobilnych.

    Nie. Została ograniczona do ery urządzeń moblinych.

    > Zresztą nie jest prawdziwa ani tu, ani tam.
    > Przykład? Kolejne wersje iOS, działające coraz słabiej na starszych
    > urządzeniach lub nie działające wcale.

    Aha, więc ten błąd też w androidzie zerżnięto? :)

    > A ja pokazałem ci ich sprzęt, który parametrami zdecydowanie
    > przewyższa wymagania WP7. Masz ochotę zaprzeczać faktom, proszę
    > bardzo.

    Ja zaprzeczam? To pan z huawei mataczył, nie ja.

  • 183. Data: 2012-01-11 11:53:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > sam jestes lajza
    > i po Twoich wypowiedzich swiadczy, ze w wiekszosci nie wiesz o czym
    > mowisz

    Udowodnij mnie źle.

  • 184. Data: 2012-01-11 23:27:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 12:41:36 +0100, Chris napisał(a):

    > Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

    > Podaj jeszcze konfig tego sprzętu .....

    Ależ proszę: AMD X2-4400 i 2GB (później 4GB) RAM. Na tym sprzęcie działała
    i Vista i W7. Bo sama Vista beta i RTM działa tez na Sempronie 2800+ /2GB
    RAM.

    > Przeczytaj wyrażnie co piszę, na dobrym sprzęcie nie będziesz widział
    > różnicy ale na zabytkowych sprzętach jest nawet po SP2.

    Zabytków nie zamierzam zmuszać do rzeczy niemożliwych. Ich miejsce jest w
    muzeum.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 185. Data: 2012-01-12 08:40:31
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

> [...]

    > i Vista i W7. Bo sama Vista beta i RTM działa tez na Sempronie 2800+ /2GB

    No to masz full wypas sprzęt (2 rdzenie + nowa technologia) i nie porónuj
    tego do starych sprzętów bo widać nie masz pojęcia co i jak działa.

    > Zabytków nie zamierzam zmuszać do rzeczy niemożliwych. Ich miejsce jest w
    > muzeum.

    Tylke te zabytki jak to piszesz dalej świetnie się sprawdzają w pracy, nie
    każdy potrzebuje do exela, worda czy www/poczty 4 rdzeni, xx ramu cz dysków
    ssd.

  • 186. Data: 2012-01-12 22:18:46
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 09:40:31 +0100, Chris napisał(a):

    > Andrzej Libiszewski nabazgrał(a):

    > No to masz full wypas sprzęt (2 rdzenie + nowa technologia) i nie porónuj
    > tego do starych sprzętów bo widać nie masz pojęcia co i jak działa.

    Nowa technologia? Sprzęt został złożony w 2007 roku i już wtedy nie należał
    do supernowoczesnych (był klasą średnią najwyżej). Poza tym przypominam, że
    Vista pierwszy raz zagościła u mnie na Sempronie 2800+ - czy i to uznasz za
    full wypas sprzęt i nową technologię?

    PS mam teraz i5-2500K. To już można od biedy nazwać nową technologią.

    > Tylke te zabytki jak to piszesz dalej świetnie się sprawdzają w pracy, nie
    > każdy potrzebuje do exela, worda czy www/poczty 4 rdzeni, xx ramu cz dysków
    > ssd.

    Visty i W7 też nie każdy potrzebuje w związku z tym. Muzealny sprzęt może
    pracować pod kontrolą jeszcze bardziej muzealnego systemu.

  • 187. Data: 2012-01-14 04:01:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Nowa technologia? Sprzęt został złożony w 2007 roku i już wtedy nie
    > należał do supernowoczesnych (był klasą średnią najwyżej).

    I win7 nie działa lepiej od Visty na nim? Coś zjebałeś.

    > Visty i W7 też nie każdy potrzebuje w związku z tym. Muzealny sprzęt
    > może pracować pod kontrolą jeszcze bardziej muzealnego systemu.

    Ale nie musi się wcale człowiek tak męczyć. Można bez wymiany sprzętu
    zainstalować W7 z Office 2010 i pracować wygodniej.
    Dlaczego ciebie tak uwiera ta mozliwość?

  • 188. Data: 2012-01-14 21:18:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    .com...

    > Ale co ma wspólnego beznadziejność ww. tabletów z flashem?
    > Czy to jakiś dowcip, gra słów lub mem?

    Już tłumaczę - o ile na tablet od jabłka można narzekać bo nie
    obsługuje adobe flasha to już ten od samsunga czy asusa bedzie się
    sprawował dobrze i robił co do niego należy. Więc w czym problem?
    Ten od asusa po dołączeniu opcjonalnej klawiatury z zawiasem bedzie
    działać jak mały laptopik do zastosowań podróznych. Bardzo miłe to.

  • 189. Data: 2012-01-14 22:53:40
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 14 Jan 2012 05:01:10 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > I win7 nie działa lepiej od Visty na nim? Coś zjebałeś.

    Nie działał lepiej, działał tak samo. Zbytnioś zawierzył pozorom i
    stereotypowi, że W7 to nowa jakość. Wystarczyło, że miałem dobrze utrzymaną
    Vistę. A teraz mam po prostu inny sprzęt.

    > Ale nie musi się wcale człowiek tak męczyć. Można bez wymiany sprzętu
    > zainstalować W7 z Office 2010 i pracować wygodniej.
    > Dlaczego ciebie tak uwiera ta mozliwość?

    Uwiera? Uwierają mnie co najwyżej wygadywane przy tym bzdury. Wolisz
    dopłacić, żeby stary komputer działał wolniej niż kiedyś? Wolna wola :):P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 190. Data: 2012-01-14 23:06:23
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > obsługuje adobe flasha to już ten od samsunga czy asusa bedzie się
    > sprawował dobrze i robił co do niego należy. Więc w czym problem?

    W tym, że pierdolisz jakieś bzdety. Obsługa flasha nigdy nie była kluczową
    fukcją komputerów, telefonów ani tabletów.

    > Ten od asusa po dołączeniu opcjonalnej klawiatury z zawiasem bedzie
    > działać jak mały laptopik do zastosowań podróznych. Bardzo miłe to.

    I ty myślisz, że ludzie po to kupują tablety i podłączają do nich klawiaturę
    by grać w gierki flashowe? Lecz się na nogi.