  • Data: 2017-08-16 16:17:45
    Temat: Re: monitoring - tanio :)
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-08-14 20:52, s...@g...com wrote:

    > No wlasnie gdzie bym nie patrzyl to takie co maja rj45 to raczej kolo 2 stówek
    wychodzą a cholera wie czy z linuxem zgodne. Skretke mam w zapasie.
    > Na aliexpres raczej nie kupuje bo czekac trzeba a loteria vat+cło to nie zabawa dla
    mnie :)

    Popatrz na allegro, kupisz juz nawet za okolo 100 kamere wspierajaca
    ONVIF, z wifi i Ethernet, i to obrotową. Skoro to ONVIF to bedzie
    dzialac na wiekszosci zgodnego softu, na linuksie pewnie mozesz uzyc
    Zone Mindera.

    --

    memento lorem ipsum