  • 21. Data: 2009-01-07 20:18:56
    Temat: Re: motor czy samochód??!!
    Od: "rychoo" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    qp i auto i moto , teraz starsze samochody sa dosc tanie , ja jezdze 15
    letnim pezotem 309 wartym 1000 zl i XR 600 , w pezocika poza wymiana paska
    nierzadu nie wlozylem ani grosza, 2 rok go katuje i 30 tys km zrobione.

  • 22. Data: 2009-01-07 23:32:33
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik <vissza> napisał
    > Ja jeżdżę motocyklem i chyba prawie wszyscy tutaj też.
    > EOS

    Canon Ci płaci za reklamę ???
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 23. Data: 2009-01-08 00:41:44
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "qbafire" <qbafire@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Witam, dopiero co zdałem prawko kat. A i B, chcę kupić sobie motor lecz
    > kilka osób odradza mi tego posunięcia, uważają że powinienem nabrać
    > doświadczenia na drodze a w samochodzie jest to bezpieczniejsze (wg nich).

    Coś w tym jest.....
    Bezpieczniej bedzie ci nauczyć się przewidywania cudzych reakcji i
    posunięć.....

    > I co na początek, jeżeli już, gs500 czy xj 600?

    Golf TDI?

    Wojtek

  • 24. Data: 2009-01-08 01:01:20
    Od: n...@s...com

    On Wed, 7 Jan 2009 15:07:02 +0000 (UTC), " Michał"
    <v...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Wyhamuj człowieku i luzik.

    przecie wychamowal!

    >Nie jesteśmy tu po to aby obrzucać się inwektywami,

    A inkwizytorami ?

    >Nazwą pojazdu jest "motocykl". "Motor" - to jego część.

    Nie mam takiej czesci w motorach icomipanzrobi ?

    > Podzielisz się z nami tą wiedzą?

    mysle ze sie podzieli, jak sprawdzisz mu olej w motorze.

    pozdr
    newrom
    PS. pytajniku, zima jest, wez ałto. Oswoisz sie z ruchem. Jak
    poczekasz do wiosny to wez to co wolisz.
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 25. Data: 2009-01-08 06:15:00
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:

    > źle pamiętasz.

    Możesz rozwinąć myśl?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 26. Data: 2009-01-08 07:14:56
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > przecie wychamowal!

    Hm..wychamowal...? Jak to sie robi? Mozna z kogos zrobic
    chama, chamstwu mozna sie przeciwstawic silom i godnosciom
    wlasnom, ale wychamowac kogos? No nie wiem..
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 27. Data: 2009-01-08 07:32:30
    Od: n...@s...com

    On Thu, 8 Jan 2009 08:14:56 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    >Hm..wychamowal...? Jak to sie robi?

    szybko, vide Amil.

    >Mozna z kogos zrobic chama,

    Nie mozna, chamem sie jest lub nie.

    > chamstwu mozna sie przeciwstawic silom i godnosciom
    >wlasnom,

    No.

    > ale wychamowac kogos?

    wychmowac = w chamski sposob przeciwstawic sie bredniom.

    pozdr
    newrom
    PS. tak, to ch bylo celowe.

  • 28. Data: 2009-01-08 10:31:14
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-08 07:15:00 +0100, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    > Możesz rozwinąć myśl?

    Jakiś czas temu akurat miałem okazję w niedługim odstępie czasowym
    przejechać się jednym i drugim i jak dla mnie różnice w mocy są
    odczuwalnie - znikome. Jak się popędzi, to oba się zbierają. GS
    lżejszy, ale przy moim wzroście (185) - masakrycznie niewygodny.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 29. Data: 2009-01-08 11:18:23
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > I co na początek, jeżeli już, gs500 czy xj 600?

    A nie myślałeś raczej o jakiejś małej armaturze na początek?
    Łatwa w prowadzeniu, rąk Ci nie powyciąga, nie dostaniesz garba,
    a z szybą jak w cabrio:)
    Na początek jakieś virago, albo Drag 650.

    Grzech
    VL800

  • 30. Data: 2009-01-08 11:59:50
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    > odczuwalnie - znikome. Jak się popędzi, to oba się zbierają. GS lżejszy,
    > ale przy moim wzroście (185) - masakrycznie niewygodny.

    Musiałeś w takim razie trafić na jakąś zajeżdżoną XJ-ę, bo w odczuciu
    moim i wielu znajomych różnica jest znaczna, zwłaszcza jak się wchodzi
    wyżej na obroty. Na papierze jest to różnica 10KM, 10Nm, 20km/h na
    korzyść XJ-y, ale jak to odniesiesz procentowo to już jest co innego.
    Podejrzewam, że przyzwyczajony do singla nie kręciłeś XJ-y wyżej, tylko
    jeździłeś 'po normalnych' obrotach. Wtedy faktycznie XJ jedzie jak duży
    fiat.

    pozdr
    DP
    TL-S