    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 27 Nov 2018 11:46:42 -0800 (PST)
    Subject: Re: możliwości przekrętu?
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 27 listopada 2018 12:50:19 UTC-6 użytkownik Bok napisał:

    > no właśnie, kwestie techniczne pomijam, chodzi o źródło tych samochodów,
    > ewidentnie ślady głębokiego leżakowania, może jakieś zastawy bankowe
    > albo cuś, generalnie czy jak mam twardy dowód rejestracyjny PL to nie
    > mam się o co martwić? mam na myśli kwestie prawne...

    Tego ci w banana landzie nikt nie zagwarantuje. Byly wypadki ze kupujacy odpytal baze
    policyjna a potem i tak sie okazalo ze auto bylo kradzione.
    Pewnie podobnie z zastawami komorniczymi.

    > no i ten serwis olx, bo czytałem że tam łatwiej o przekręty, że ktoś
    > wystawiał atrakcyjne samochody i brał od wielu zaliczki a później znikał
    > - to tylko przykład

    olx i allegro to jeden kit. Nikt nigdzie nie daje gwarancji. otomoto to nie serwis
    aukcyjny. to tablica ogloszen. I tak jestes na swoim jak tam cos wybierasz.

    > zasięg otomoto jest o wiele większy a ceny ogłoszeń chyba identyczne
    >
    > no i brak faktury na samochód, jak na profesjonalnego handlarza jakiego
    > zgrywał to coś dziwne...

    Jak nie mial na te auto papierow to go spusc na drzewo. To smierdzi na kilometr.
    Kazdy takie papiery zbiera bo nie wiadomo kiedy sie przydadza. Jak gostek gada ze nie
    ma to uciekaj. Wiecej na ten temat chyba nie trzeba mowic.